Lillekrapyl Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Hvordan gjør en dette?Noen som kan forklare? Siter
Guest lijenta Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Så vidt jeg husket så måtte jeg løsne alt foran så strikken var fri og dro/dyttet så kom det ut. Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Er det ikke bare å dra den ut da? Skjedde med mitt fordi en som lånte det ikke hadde skjønt hvordan man festet hunden, dro dermed ut strikken. Var bare å sette den tilbake igjen. Du kan feste ståltråd i ene kroken så blir letterelettere å dra den igjennom. Siter
Arielle Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Kjøpt ny strikk så fester du den ene bgbkroken på strikken som er i belte sammen med en av bgbkrokene på den nye strikken så drar du i den andre enden. Da kommer den gamle strikken ut å den nye følger automatisk etter og går inn i beltet. Så har du fått ut den gamle strikken og i ny strikk.... Må for guds skyld ikke dra ut den gamle uten å ha den festet i den nye for da må du tre den nye inn etterpå og det er et mareritt 2 Siter
Lillekrapyl Skrevet 27. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Har ny strikk, men drar og drar - og virker som den er sydd fast på midten inni der? Siter
Lillekrapyl Skrevet 27. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Helt umulig å dra gjennom. Har dette Siter
Arielle Skrevet 27. Juli 2015 Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Joda det skal gå helt fint å dra gjennom. Bare å dra, lirke og lure litt og prøv fra begge veier gjerne. Har solgt en haug av de beltene og aldri opplevd problemer. Har hatt hele 4 stykk selv og aldri problemer med å bytte strikk Siter
Lillekrapyl Skrevet 27. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Fikk det til! Takk for hjelpen 3 Siter
Recommended Posts