Gå til innhold
Hundesonen.no

Syns Du Alltid Din Hund Er Pen?


Basse

Recommended Posts

Jeg må jo gå ut i fra at alle her inne synes sin hund er noe spesielt, at den er flott, har noen gode egenskaper og at den er pen.

Du ser hunden(e) din(e) i alle mulige situasjoner, og på bilder du tar.

Syns du hunden din alltid er pen?

Om du ikke bruker utrykket "pen" (kom ikke på noe annet i farten) så kom gjerne med et annet utrykk som passer din hund etter dens utseende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Guest Hyper_Bærta

Jeg synes at Milo er pen hele døgnet rundt :)

Selvfølgelig når han ruller seg i gjørme og anet så er han uansett pen. Men det uskyldige blikekt sitt, den bløte snuten, og den svarte kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Oscar er kun skikkelig pen når han er dolla opp for utstilling, til vanlig er han søt, men for at jeg skal kunne si at han er pen må han være ordentlig klippa og børsta og vaska :)

Nena er pen, men det har mye med pelsen henns å gjøre, den er liksom fin hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella er så klart den peneste rottweileren i verden hun da. :) og den feiteste :)

Jeg synes bestandig hun er pen, jeg merker når jeg ser andre rottiser, syns liksom alltid de mangler noe som bella har i utseende..

men dette er nok for at det er våres hunder.

Hvem syns vel andre har penere (menneske)unger enn dem selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke altid at mine hunder er pen..Men de sjarmerer meg stortsett hele tiden uansett :)

Budd er feks kjempelite fotogen..Vanskelig å få tatt fine bilder av hann..Buffy er et lite sjarmtroll av og til..Med ørene som flagrer i alle rettninger..

Jeg legger ut et bilde hvor Buffy ikke er så pen akkurat..Hun er rett og slett Gørrlei av og ta bilder..Og man ser det tydelig på ho..Men vi synes det var et morsomt bilde..

Begge to like lei av hele bildestyrert..Buffy ser ikke så pen ut akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Nei, Lunah er skikkelig stygg med den kortklipte sveisen. Og hu er stygg når hu har mye møkk i barten

JEG synes at Lunah er sjarmerende, sør og pen jeg. Dermed Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...