Gå til innhold
Hundesonen.no

Bagasjeromtrekk


Recommended Posts

Drittkvalitet :/

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Om du vil ha ordentlig trekk som passer til bilen ville jeg kontaktet/sjekket merkeforhandler. Kjøpte de vi har nå på Mekonomen og er fornøyd med de, men de passer ikke helt til setene. Ser at merkeforhandler har dyrere trekk som da er tilpasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen kan også sjekkes ut, tror de har ;)

Thorshov bilrekvisita, Mekonomen og Skruvat er ting du kan sjekke

Om du vil ha ordentlig trekk som passer til bilen ville jeg kontaktet/sjekket merkeforhandler. Kjøpte de vi har nå på Mekonomen og er fornøyd med de, men de passer ikke helt til setene. Ser at merkeforhandler har dyrere trekk som da er tilpasset.

Snakket med forhandler, og stoppet innom både mekonomen og torshovd idag. Ingen av dem hadde det jeg var ute etter? Jeg mener et helt trekk, som dekker alt i bagasjerommet fra vinduet og ned, ikke matte. Ingen av dem hadde det og jeg finner ingen ting på siden dere :/ Sier jeg feil ord til dem og søker etter feil eller :P ? Tanken har slått meg :lol:

Jeg kjøpte på ebay. 200 kr inkl frakt sånn ca.

Hva søkte du på :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva er det svenske ordet :P ?

Kikket på dette på ebay http://www.ebay.com/itm/K-H-Economy-Cargo-Mat-Dogs-Car-SUV-Rear-Trunk-Cover-Quilt-Gray-Travel-KH7878-/301272346787?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item46253b30a3 dritdyrt å sende, men virker jo ok ellers. Skulle likt å hatt mer info og sett hvordan de får "veggene" til å holde seg på plass og sånt så jeg ser om det kommer til å holde seg der eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...