Castella Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Skrevet 29. Juni 2015 Hei, en jeg kjenner skal passe mine 2 små hunder 10 dager i sommer. Hun skal flytte hjem til meg for å passe dem, men orker ikke gå lange turer pga hennes sykdom, så må prøve å skaffe noe ekstra hjelp til turer. Hvor mye bør jeg tilby å betale henne? Siter
simira Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Skrevet 29. Juni 2015 Vi betaler rundt 1000 i uka for Kovu, litt avhengig av hvem som passer (noen av passerene har full jobb og ok lønn, og bryr seg lite om penger). Men da er det jo med fullt med tur og sånt. For et par dager betaler vi 150-200 per dag. 1 Siter
Gåsa Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Skrevet 29. Juni 2015 Jeg passet akkorat en hund i 5 uker fikk 150 pr dag. 1 Siter
Malamuten Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Skrevet 29. Juni 2015 synes noe mellom 700-1000 kr er en grei pris pr uke. Eller 100-150 kr pr dag. Siter
Guest Yellow Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Ønsker input for pris av pass per time, eller 4 ca timers pass om gangen? Blir noen kr per gang som går til reisevei og, ikke snakk om vennetjeneste. Siter
Renate A Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Ønsker input for pris av pass per time, eller 4 ca timers pass om gangen? Blir noen kr per gang som går til reisevei og, ikke snakk om vennetjeneste. Er det venner som trenger hjelp så har jeg pleid å gjøre det gratis, også kan jeg ha hunden min der neste gang når jeg trenger det, men nå vet jeg ikke om den andre har hund så dere kan bytte tjenester Siter
Guest Yellow Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Er det venner som trenger hjelp så har jeg pleid å gjøre det gratis, også kan jeg ha hunden min der neste gang når jeg trenger det, men nå vet jeg ikke om den andre har hund så dere kan bytte tjenester Som sagt ikke snakk om vennetjeneste her, gjengjelde tjeneste heller ikke aktuelt. Siter
simira Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Jeg ville betalt det samme som for dagspass da. Siter
Recommended Posts