Akeila Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Hei. Jeg har en Siberian Husky og er på leting etter gode kammer til pelsstell. Ser det er mye rart på markedet, men aner ikke hva som fungerer best for denne rasen med tanke på ulla. Noen som har linker til sider med anbefalinger? Akeila er bare 14 uker nå, men merker at ulla i rompa ikke blir gredd nok av den førsten jeg allerede har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Jeg har ikke god peiling, men ser for meg at karde er en kjekk sak til polarhunder. Når du har fått bort det meste av underulla med den, ville jeg gått til verks med en vanlig kam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 kam med fine og grove tagger, og karde. Waggytail.no har. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts