Guest lijenta Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Ja hvordan måler en hvilken størrelse hunden skal ha i Hurrta sin y sele. Tenkte å kjøpe en brukt. Også husker jeg da ikke dette men skal kjøpe nytt batteri til en gammel walkmann det heter NH-10WM og det står at den har 1.2 V og 900mAh(min) men finner bare strømstyrke som er mye større. Kan jeg kjøpe det eler går det galt? Mener at det blir feil med større strømstyrke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Du måler hunden rundt brystet, rett bak frambeina der den er breiest, og så kjøper du den størrelse som tilsier noenlunde de samme cm. Selene er vel rundt 20 cm stillbare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Prøvd deal extreme for å leite etter walkmanbatteri? Det lureste er å gå for det du skal ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Du måler hunden rundt brystet, rett bak frambeina der den er breiest, og så kjøper du den størrelse som tilsier noenlunde de samme cm. Selene er vel rundt 20 cm stillbare. Intressant for når jeg måler der komer jeg til ca 80 cm men på en annen sak for størrelse kom jeg fram til å måtte ha 100 eller 110 JA jeg får forhøre meg angående batteri @Kokospaniel. For jeg finner ikke eksakt det jeg skal ha, Håper det går å bruke større strømstyrke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Intressant for når jeg måler der komer jeg til ca 80 cm men på en annen sak for størrelse kom jeg fram til å måtte ha 100 eller 110 JA jeg får forhøre meg angående batteri @Kokospaniel. For jeg finner ikke eksakt det jeg skal ha, Håper det går å bruke større strømstyrke Det er rundt brystet selen kommer til å ligge, det er en ganske kort sele, så det er jo det målet som betyr noe. Men det er jo litt snodig at hunden er 80 på det bredeste punktet men større andre steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Det er rundt brystet selen kommer til å ligge, det er en ganske kort sele, så det er jo det målet som betyr noe. Men det er jo litt snodig at hunden er 80 på det bredeste punktet men større andre steder? tror du missforsto litt. Jeg målte han rundt ribbeina til ca 80 cm men så en tabell hos en som solgte selen at han burde ha 100 cm eller 110 cm og det er jo vesentlig forskjell på de cm målene Altså raser på hans størrelse var foreslått til de størrelsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 http://www.amazon.co.uk/Digital-Additions%C2%AE-Rechargeable-Walkmans-NH-10WM/dp/B00AIQ1OHO Batteri Det gjør ingen ting at det er større elektrisk ladning (ampere timer) - det betyr bare at det varer lengre. Litt som en større bensintanke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 http://www.amazon.co.uk/Digital-Additions%C2%AE-Rechargeable-Walkmans-NH-10WM/dp/B00AIQ1OHO Batteri Det gjør ingen ting at det er større elektrisk ladning (ampere timer) - det betyr bare at det varer lengre. Litt som en større bensintanke. Takker alt for lenge siden jeg ahr tenkt i de banene. Bestiller i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 tror du missforsto litt. Jeg målte han rundt ribbeina til ca 80 cm men så en tabell hos en som solgte selen at han burde ha 100 cm eller 110 cm og det er jo vesentlig forskjell på de cm målene Altså raser på hans størrelse var foreslått til de størrelsene Ahaaa, ja, de målene der må du ikke se på Kjøp sele ut i fra målene på hunden din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 tror du missforsto litt. Jeg målte han rundt ribbeina til ca 80 cm men så en tabell hos en som solgte selen at han burde ha 100 cm eller 110 cm og det er jo vesentlig forskjell på de cm målene Altså raser på hans størrelse var foreslått til de størrelsene Jeg gikk etter tabellen, og endte opp med en sele som passet til en boerboel. Skulle ha til schäferen. XD Gå etter brystmål du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Jeg selger en svart Y-sele i str. 80 hvis du finner ut at den passer den har litt tyggemerker på framsida, men er ellers hel og pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts