MonicaT Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Fine bilder. Du må fortsette med sånne fotodager 2 Siter
Raksha Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Fine bilder. Du må fortsette med sånne fotodager Så hyggelig å lese Takk! Lady Enig Siter
Banshee Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Skikkelig fin bildedag! Ida'er og hunder og katter og kaniner og... :wub: Kan jeg få bo hos dere?! Fy søren så fint du har (og får) det! Heldig, og det er deg så vel unt Siter
Poter Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Koselige bilder! Synes den sorte og hvite kua var så søt Siter
Raksha Skrevet 5. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Skikkelig fin bildedag! Ida'er og hunder og katter og kaniner og... :wub: Kan jeg få bo hos dere?! Fy søren så fint du har (og får) det! Heldig, og det er deg så vel unt Klart du kan! Bare komme Og tusen takk Koselige bilder! Synes den sorte og hvite kua var så søt Lita? Helt enig Siter
Poter Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Klart du kan! Bare komme Og tusen takk Lita? Helt enig Lita, ja. Ønsker meg ei koseku Siter
Raksha Skrevet 5. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Lita, ja. Ønsker meg ei koseku Komme og hente henne når hun går ut av produksjonen her? Siter
Poter Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Komme og hente henne når hun går ut av produksjonen her? Ja, greit! Kan du miljøtrene henne litt i mens sånn at hun takler overgangen til by bra? Tenker jeg tar henne med på utecafe innmellom. Også skal hun få sove i senga. Siter
Raksha Skrevet 5. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Ja, greit! Kan du miljøtrene henne litt i mens sånn at hun takler overgangen til by bra? Tenker jeg tar henne med på utecafe innmellom. Også skal hun få sove i senga. Helt klart Men håper du har stor seng, og store bæsjeposer. Siter
Poter Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Helt klart Men håper du har stor seng, og store bæsjeposer. Jada, det er ikke noe problem. Måler du henne? Så begynner jeg å strikke dekken til henne nå. 1 Siter
Recommended Posts