Mettings Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Jeg har ei jrt tispe på snart to år. For ett par uker siden overtok jeg tre marsvin. Problemet nå er at hunden nekter å forlate marsvinburet. Hun knurrer visst alle andre enn meg er borti buret.. Hun har sin andre løpetid nå. Hva skal jeg gjøre?? Kan jo ikke akkuratt kvitte meg med marsvina. Tar jeg dem ut vasker hun ørene dems og dytter dem i en diger haug og bare ligger å ser på dem.. Går de for langt henter hun de igjen. Så det er vel ganske klart at hun tror disse er valpe hennes. Men som sagt, får jo ikke tatt fra henne marsvina, for de må jo være her X-| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mettings Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Kan jo si at jeg ikke lengere setter marsvinene bort til henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Nekt hunden å være i området rundt buret eller sett marsvinene på et annet rom til det går over. Edit: Evt så kan du dra til dyrlegen å få galastop, om hun er veldig innbilt, for å stoppe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Det er det søteste jeg har hørt. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 "Dytter dem i en haug og ser på"! Enig med @monica_n, det er jo bare helt dust søtt! Har også ei som er skrekkelig opptatt av gnagere, men ikke for å vaske øra og se beundrende på dem, kan jeg forsikre. Holder en knapp på galastop på frøkna om det ikke roer seg ned. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Men bikkja har løpetid nå, skrev ts? Da har vel ikke galastop noen effekt? Litt forvirret, denne jacken 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Ah, innbilte meg det sto hadde nettopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mettings Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Hei igjen! takker for svar! Bikkja gikk lei. Har innført forbud for henne mot å være i nærheten nå.. Så nå beundrer hun på avstand, å er ikke så interessert lengere! Kan ikke være mye instinkt igjen i voffen min. En rottefanger som adopterer marsvin. Nå går det helt fint. Ingen knurring eller noe:p 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2015 Hei igjen! takker for svar! Bikkja gikk lei. Har innført forbud for henne mot å være i nærheten nå.. Så nå beundrer hun på avstand, å er ikke så interessert lengere! Kan ikke være mye instinkt igjen i voffen min. En rottefanger som adopterer marsvin. Nå går det helt fint. Ingen knurring eller noe:p Så herlig hun høres ut Jeg har en (halvt) terrier og hun har en tendens til å hente seg kosedyr som blir valpen hennes (sånn av og på når hun husker på den) når hun har innbildt. Siden hun ikke blir like kronisk som det høres ut som din blir så lar jeg henne bare holde på. Hun skal ligge oppå kosedyret for å amme det, mistenker jeg at grunnen er Også går hun rundt og bærer på den nå og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts