xxx12345 Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Ja, det nærmer seg. Audi stiller begge dagene, 2 hanner og 2 tisper påmeldt hos oss. Andre som skal, enten utstilling eller LP? Siter
Zitka Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Jeg skal! Stille også faktisk! men bare en Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
xxx12345 Skrevet 26. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Regnet med du skulle stille også ja Pinnedyret? Siter
Zitka Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Regnet med du skulle stille også ja Pinnedyret? Nope.. For hun spiser ikke, så hun er noe tynn Så da tar vi den som spiser, så det blir den tjukke svarte (med løpetid) Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
xxx12345 Skrevet 26. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Jeg stiller også løpetispe - men hun er ikke tjukk da Siter
Zitka Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Jeg stiller også løpetispe - men hun er ikke tjukk da Mi er i utstillingsform, kan man si Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
xxx12345 Skrevet 26. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Mi er i utstillingsform, kan man si Sent from my iPhone using Tapatalk Det er mi også, men det betyr noe annet på DS enn på rottis Siter
Trillian Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Vi kommer! Håper på siste certet! Krysser fingrene for fancy rosetter! 1 Siter
Zitka Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Det er mi også, men det betyr noe annet på DS enn på rottis Det værste er at det SER mye værre ut enn det er på mi, for hun er så kraftig i seg selv Men jeg tror ikke DS hadde vært så fin med rottisformen egentlig Åh! Jeg må huske på dekkenet! Skal du forresten ha plass i bilen min? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
xxx12345 Skrevet 26. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Det værste er at det SER mye værre ut enn det er på mi, for hun er så kraftig i seg selv Men jeg tror ikke DS hadde vært så fin med rottisformen egentlig Åh! Jeg må huske på dekkenet! Skal du forresten ha plass i bilen min? Sent from my iPhone using Tapatalk Det vet jeg på fredag 1 Siter
xxx12345 Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Fannrem da Men fremdeles Orkdal kommune!! Siter
Huldra Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Hehe, ok da! Begynte å lure på om de hadde flyttet utstillingen igjen, eller om det kanskje var en ny en. Siter
xxx12345 Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Neida, det er den samme som i fjor, med Orkdal HK og rottweilerklubben Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.