Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


MarieR
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Juks!!!

Vi skal Nybegynnere som vi er - på vår første nkk utstilling. Men, et sted må man jo bare begynne?

Noen er jo mer lik seg enn andre.. Jeg ekke i ring 6, men i ring 3 Sent from my iPhone using Tapatalk

Guest Jonna

Vurderte det, men ville stille lp. Desverre er dommer både på dalmatiner og lp feil :-P akk ja, får ta det neste år ;-) lykke til alle som skal!

Ble nysgjerrig på hva som er feil med Lp dommeren jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nysgjerrig på hva som er feil med Lp dommeren jeg :P

Jeg har kun stilt for han en gang. Men han hadde en dårlig dag eller noe, han var sarkastisk og utrivelig å stille for :-/ han er streng og kan i ulogiske nuller :-P

De andre som stilte den dagen var heller ikke fornøyde og jeg har hørt andre vært misfornøyd med han også. :-) kan være han har en bedre dag på nkk trheim selvsagt, men for meg fristet det ikke å melde på, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg har kun stilt for han en gang. Men han hadde en dårlig dag eller noe, han var sarkastisk og utrivelig å stille for :-/ han er streng og kan i ulogiske nuller :-P

De andre som stilte den dagen var heller ikke fornøyde og jeg har hørt andre vært misfornøyd med han også. :-) kan være han har en bedre dag på nkk trheim selvsagt, men for meg fristet det ikke å melde på, hehe

Kjenner meg ikke helt igjen etter å ha startet for han 3-4 ganger. Og han er "streng" ja, men trekkene er helt logisk om man leser regelverket. (han er bare endel flinkere til å observere enn mange, men selvsagt så får man fort ett dårlig rykte da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ikke helt igjen etter å ha startet for han 3-4 ganger. Og han er "streng" ja, men trekkene er helt logisk om man leser regelverket. (han er bare endel flinkere til å observere enn mange, men selvsagt så får man fort ett dårlig rykte da ;) )

Den nullen gjorde meg ikke noe. Det var selve han som gjorde det utrivelig :-P som sagt... Stått opp på feil fot eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Skal stille veteran igjen, så får vi se hvordan det går. Og jeg vet at de som styrer med skriverne for utstillingen setter himmel og jord i bevegelse for at jeg skal kunne stille Zummetonen og være skriver begge dagene (er en av de få skriverne som kan tysk). Junior skal faktisk debutere i juniorhandling :wub::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille veteran igjen, så får vi se hvordan det går. Og jeg vet at de som styrer med skriverne for utstillingen setter himmel og jord i bevegelse for at jeg skal kunne stille Zummetonen og være skriver begge dagene (er en av de få skriverne som kan tysk). Junior skal faktisk debutere i juniorhandling :wub::D

Bare et lite pssst; du vet du ikke har lov til selv å fremføre hund samme dag du skal fungere selv om det er i en annen ring enn den du fungerer i? Bare sånn at du ikke får noen problemer tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det virkelig an?? Jeg var da 100% sikker på at jeg hadde meldt meg på til NKK Tr.heim, men finner ingen mail, og ingenting på mine sider............

Alt er jo klart, mannen tar fri, hytte leid på campingen, hele gjengen på miniferie til Trondheim... også finner jeg ikke påmeldingen min??

Har jo ikke sjekket det tidligere en gang, for jeg var virkelig 100% sikker på at dte var i orden :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Bare et lite pssst; du vet du ikke har lov til selv å fremføre hund samme dag du skal fungere selv om det er i en annen ring enn den du fungerer i? Bare sånn at du ikke får noen problemer tenkte jeg :)

"i den ring de fungerer og heller ikke personlig fremføre hund til bedømmelse den dag de fungerer" - Jeg skal ikke stille henne selv, men vil gjerne se rasen (ofte ikke mer enn 5-8 i rasen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i den ring de fungerer og heller ikke personlig fremføre hund til bedømmelse den dag de fungerer" - Jeg skal ikke stille henne selv, men vil gjerne se rasen (ofte ikke mer enn 5-8 i rasen).

:) Tidligere var det nemlig slik at man kunne stille selv og ikke alle er klar over at det ikke lenger er lov. Og da er det kjipt om man i etterkant skulle få prob. Var ment som et hyggelig pssst altså, men det skjønte du sikkert :)

Kos deg på utstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...