Shlush Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Vurderte det, men ville stille lp. Desverre er dommer både på dalmatiner og lp feil :-P akk ja, får ta det neste år ;-) lykke til alle som skal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Vurderte det, men ville stille lp. Desverre er dommer både på dalmatiner og lp feil :-P akk ja, får ta det neste år ;-) lykke til alle som skal! Ble nysgjerrig på hva som er feil med Lp dommeren jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Ble nysgjerrig på hva som er feil med Lp dommeren jeg Jeg har kun stilt for han en gang. Men han hadde en dårlig dag eller noe, han var sarkastisk og utrivelig å stille for :-/ han er streng og kan i ulogiske nuller :-P De andre som stilte den dagen var heller ikke fornøyde og jeg har hørt andre vært misfornøyd med han også. :-) kan være han har en bedre dag på nkk trheim selvsagt, men for meg fristet det ikke å melde på, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Jeg har kun stilt for han en gang. Men han hadde en dårlig dag eller noe, han var sarkastisk og utrivelig å stille for :-/ han er streng og kan i ulogiske nuller :-P De andre som stilte den dagen var heller ikke fornøyde og jeg har hørt andre vært misfornøyd med han også. :-) kan være han har en bedre dag på nkk trheim selvsagt, men for meg fristet det ikke å melde på, hehe Kjenner meg ikke helt igjen etter å ha startet for han 3-4 ganger. Og han er "streng" ja, men trekkene er helt logisk om man leser regelverket. (han er bare endel flinkere til å observere enn mange, men selvsagt så får man fort ett dårlig rykte da ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Kjenner meg ikke helt igjen etter å ha startet for han 3-4 ganger. Og han er "streng" ja, men trekkene er helt logisk om man leser regelverket. (han er bare endel flinkere til å observere enn mange, men selvsagt så får man fort ett dårlig rykte da ) Den nullen gjorde meg ikke noe. Det var selve han som gjorde det utrivelig :-P som sagt... Stått opp på feil fot eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Skal stille veteran igjen, så får vi se hvordan det går. Og jeg vet at de som styrer med skriverne for utstillingen setter himmel og jord i bevegelse for at jeg skal kunne stille Zummetonen og være skriver begge dagene (er en av de få skriverne som kan tysk). Junior skal faktisk debutere i juniorhandling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Skal stille veteran igjen, så får vi se hvordan det går. Og jeg vet at de som styrer med skriverne for utstillingen setter himmel og jord i bevegelse for at jeg skal kunne stille Zummetonen og være skriver begge dagene (er en av de få skriverne som kan tysk). Junior skal faktisk debutere i juniorhandling Bare et lite pssst; du vet du ikke har lov til selv å fremføre hund samme dag du skal fungere selv om det er i en annen ring enn den du fungerer i? Bare sånn at du ikke får noen problemer tenkte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sol78 Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Går det virkelig an?? Jeg var da 100% sikker på at jeg hadde meldt meg på til NKK Tr.heim, men finner ingen mail, og ingenting på mine sider............ Alt er jo klart, mannen tar fri, hytte leid på campingen, hele gjengen på miniferie til Trondheim... også finner jeg ikke påmeldingen min?? Har jo ikke sjekket det tidligere en gang, for jeg var virkelig 100% sikker på at dte var i orden ( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Er det PM ute nå? Hvor finner man den isåfall? Hadde vært kjekt å se når de forskjellige rasene går og hvor mange som er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Er det PM ute nå? Hvor finner man den isåfall? Hadde vært kjekt å se når de forskjellige rasene går og hvor mange som er påmeldt Nei, men den er nok ikke så langt unna siden de har varslet dommerendringer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Nei, men den er nok ikke så langt unna siden de har varslet dommerendringer. Takk Hvor finner man den når den kommer ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Takk Hvor finner man den når den kommer ut? På nkk.no 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Omg, hater når dommerendringer får meg til å ønske at jeg meldte på...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Jeg har meldt på lille troll aka Moira til sin første juniorutstilling i Norge. Synes det er en evighet siden jeg var i ringen med hund, så jeg gleder meg skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Bare et lite pssst; du vet du ikke har lov til selv å fremføre hund samme dag du skal fungere selv om det er i en annen ring enn den du fungerer i? Bare sånn at du ikke får noen problemer tenkte jeg "i den ring de fungerer og heller ikke personlig fremføre hund til bedømmelse den dag de fungerer" - Jeg skal ikke stille henne selv, men vil gjerne se rasen (ofte ikke mer enn 5-8 i rasen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 "i den ring de fungerer og heller ikke personlig fremføre hund til bedømmelse den dag de fungerer" - Jeg skal ikke stille henne selv, men vil gjerne se rasen (ofte ikke mer enn 5-8 i rasen). Tidligere var det nemlig slik at man kunne stille selv og ikke alle er klar over at det ikke lenger er lov. Og da er det kjipt om man i etterkant skulle få prob. Var ment som et hyggelig pssst altså, men det skjønte du sikkert Kos deg på utstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Takk Hvor finner man den når den kommer ut? http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachmentFile?UTID=151008 Kan detta vara gällande pm tro? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachmentFile?UTID=151008 Kan detta vara gällande pm tro? Ser sånn ut ja, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 13 skjeggete svartinger påmeldt, og i alle fall 6 av de er tisper. Smula er siste hund i ringen i rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 31 voksen DP og 2 valper. Valpene dømmes for en gangs skyld av rasedommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Får ikke åpnet på tlf. Antall kelpie og når og elite lp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Får ikke åpnet på tlf. Antall kelpie og når og elite lp? 5 AK, først i ringen og oppmøte kl 08.00. 15 stk i elite, oppmøte kl 09.00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 5 AK, først i ringen og oppmøte kl 08.00. 15 stk i elite, oppmøte kl 09.00. Takk Og kl 8. Den var ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Takk Og kl 8. Den var ny! Haha ja, den så jeg også.. Whippeter pleier jo også å være sist i ringen, men de er først kl 8 kjenner jeg er glad at jeg ikke stiller det i år Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 18 aussier! Veldig spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts