Pixie Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Om du går inn på app store på mac´en er det en egen kategori der som heter purchased eller kjøpt, der skal appen ligge :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Akkurat nå, Pixie skrev: Om du går inn på app store på mac´en er det en egen kategori der som heter purchased eller kjøpt, der skal appen ligge :-) Den gjør ikke det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Betalte apper på telefon går ofte ikke på Mac. Jeg kjøpte den to ganger, en for Mac og en for iPhone/iPad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 4 minutter siden, Wachita skrev: Betalte apper på telefon går ofte ikke på Mac. Jeg kjøpte den to ganger, en for Mac og en for iPhone/iPad. Ffff, ja ja. Det er jo ikke snakk om de største summene uansett... Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Jeg har et Dlink lite overvåkningskamera kjøpt på komplett.no, som kobles opp på nettverket hjemme og filmer live. Det kan også ta opp film. Det har night vision og kan snus opp og ned og rundt gjennom app på telefonen. På den måten kan jeg snu på det gjennom appen når jeg ikke er hjemme for å se hvor hundene befinner seg. Det sender også lyd til meg, så jeg kan høre om de er rolige eller piper. Kjøper man en dyrere type kan man også få toveiskommunikasjon. Jeg har prøvd ut toveiskommunikasjon, men da har jeg bare lasta ned skype og hatt to kontoer og gjort sånn at PCn svarer på anrop fra telefonen automatisk. Har dog ikke brukt for å kunne snakke med hundene nå, så jeg bruker det ikke nå lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts