Snøfrost Skrevet 5. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2015 Litt treg med postingen, men var jo på tur i helgen så da ble det ingen EFIT post før nå Sjekke PC'n litt etter jeg stod opp: Frokost! Disse er kjempegode og lages av kjærestemannen. Veldig greit med god frokost før man skal på biltur. Fjellbris får en siste dusj og blås før avreise Bilen er pakket, og klar for avreise Det er ca 28 mil hjemmefra og til Fagernes så det tar litt tid å komme frem. Noen bilder fra veien dit. Fremme! Alle hundene fikk komme ut av bilen og vi tok med ditt og datt inn i hytta Luftetur måtte de også få, det ble ca 3km denne kvelden Såga, Orca og Gaia Fjellbris, Freke, Denali og Stjerne Det har blitt kveld når vi kom tilbake fra tur Dagens middag var en kulinarisk opplevelse Sjekke morgendagens værmelding før vi la oss i senga. Utstilling dagen etter 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 5. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2015 Altid kos med hundene dine d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 5. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2015 Dine hunder må være mer sivilisert (dressert) enn mine. Jeg kan ikke gå med fire omgangen! Jeg har prøvd tre. Aldri igjen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2015 Dine hunder må være mer sivilisert (dressert) enn mine. Jeg kan ikke gå med fire omgangen! Jeg har prøvd tre. Aldri igjen Det spørs hvilke 4 jeg går med. Og Stjerne teller jo knapt, siden hun er 4mnd 3 er ikke veldig moro helt i starten, for de trekker bra. Bare å håpe på at de ikke ser noe som er litt for spennende der og da. Men Så går det greit etter 1km eller noe slikt. Derimot er det MYE tyngre å gå nedover enn oppover med 3 hunder i magebelte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 5. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2015 Fine huskyene Blir litt nysgjerrig på hvor de sover om natta når dere er på tur som det der? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2015 Fine huskyene Blir litt nysgjerrig på hvor de sover om natta når dere er på tur som det der? De sover i bilen Sommerturer blir trøblete m.a.o. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2015 For en fin flokk du har Misunnelig! Hadde det bare vært et hundehold som passet for meg. Godt man kan beundre de på bilder også og hos andre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 Digger happyface Fjellbris, så fornøyd liksom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 Her er bloggen om turen til Fagernes om noen har lyst til å ta en titt på den http://snofrost.blogspot.no/2015/05/fagernes-utstilling-og-turer-med-hundene.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts