Gå til innhold
Hundesonen.no

www.dvergpuddel.moo.no


Line_

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Synes kanskje siden blir noe for enkel. Da tenker jeg litt på det grønne i bakrunn. Tror jeg hadde lakt bedre litt mønster i det grønne. Jeg hadde også likt litt mer bilder på f.eks fremsiden som "varmer" opp siden noe. Likte veldig godt det blekket som liksom var sølt utover! :) Veldig ryddig og profesjonell side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå er siden oppe og går igjen! Ny layout og fikset på det meste av siden. Har laget alt på nytt igjen, så kan hende jeg har slurvet litt. Fint om dere sier i fra hvis det er noe feil/mangler :wub: Kanskje litt lite Felix/hund på selve layouten, men kommer forside bilde av Felix når påsken er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side. Den er ryddig og oversiktlig. Akkurat nå er det vanskelig å se at siden handler om hund, men det blir el bedre når du får et filde av hunden på forsiden.

Må bare pirke på en ting, synes personlig at teksten i menyen er litt for liten. Hadde ikke skadet om den var litt større (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side. Den er ryddig og oversiktlig. Akkurat nå er det vanskelig å se at siden handler om hund, men det blir el bedre når du får et filde av hunden på forsiden.

Må bare pirke på en ting, synes personlig at teksten i menyen er litt for liten. Hadde ikke skadet om den var litt større (:

Ja, jeg er enig med skriften i menyen. Men siden jeg klarte å la være å lagre den i psd format, så tar det litt tid. Takk for innspill :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...