henrikke Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Hva kaller vi det hunder må aånn av og til og fyller den sorte posen?? besørge sier danskene bommelom, big business,..... hva sier du og hva har du hørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 bæsje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 drite? bæsje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jeg sier drite, eller skite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Bæsje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Hmm..Bomse eller bommelomme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Gå-på-do eller vært-på-do heter det Evt bæsje for de mindre fintfølende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budd Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Drite, bersje eller legge en kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Drite, bæsje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jeg sier vel bæsje, drite & skite. Kjært barn har mange navn Og så har jeg fått en tendens til å si: "Fliiiink bæsjegutt"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 jeg sier skal vi gå på drite /bæsje tur jeg... og tisse da seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jeg sier "gå og bæsje" - etter mangfoldige forsøk med "gå på do" - som hundene ikke forstår i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jeg sier gå på do/vært på do eller bæsje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Har jeg god tid og vi ikke har vært så lenge ute sier jeg "gå å bæsje", har vi vært ute uten noe bommelom og jeg begynner å få dårlig tid sier jeg "gå å drit!!" Da setter hun seg fort ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Drite, bajse, bæsje, gjøre ifra seg. mange varianter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Bajse, drite, bommelom...litt forskjellig. Kommer an på dagsformen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pixiegirl Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Bæsje. Eller rettere sagt: "Ska du ut å bæsj?" Må også si at nå som jeg har valp igjen for første gang på mange år, så har jeg kommet i den vanen at når hunden tisser eller bæsjer ute så roser jeg. "Fliiiiink pie! Bra! Nu va du bra flink!" Saken er den at jeg automatisk roser den gamle hunden på snart 8 år, så når han bæsjer så skuler han mistenksomt bort på meg siden jeg skryter sånn av han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Basje, bæsje, drite osv... Og av og til kommer jeg ikke over den episoden av Friends der Ross går rundt i snøen med den lille stinkende hunden. Fortvilet og kald roper han "Make Coockie, MAKE!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 bæsje. om jeg er småirritert over plaseringen han setter seg på osv, sier jeg : må du drte der da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Hva kaller vi det hunder må aånn av og til og fyller den sorte posen?? besørge sier danskene bommelom, big business,..... hva sier du og hva har du hørt? Jeg sier bæsje, drite, gjøre det store. Har hørt om, hmm.. Kommer ikke på noe? Legge en kabel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Hmm.. Gjøre fra seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 Sier Po-Po jeg!! hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 Du verden for en seriøs diskusjon! Selv sier jeg til Buffy "gå å tiss og bæsj" da jeg slipper henne ut, og da gjør hun det.. Iallefall en av delene... Skal hun være hjemme alene lenge, og hun har tisset, ber jeg henne gå å bæsje, og oftest gjør hun faktisk det da. Så, ja.. bæsje ja.. eller drite... eller bare gjøre fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 spørs egentlig hvem jeg sier det til, er det noen "ukjente" som jeg ikke helt sikker er så sier jeg "gjør fra seg/gjorde fra seg", men om det er en venn eller en i familien så hadde jeg nok sagt dræit, driti, eller bæsja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 "lægg kabel" eller som oftest "Skjit" - muligens "Bajse" noen ganger. Men, som man ville sagt her oppe "Nei, nu rainn vi ut i skjitprat" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar