Maria Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 UÆÆÆ!! I morgen blir det debut i utstillingsringen for både meg og chessea. Vi stiller på valpeshow i Flatebyhallen klokken 11.30.. Gruer meg sååå sykt.. Men, det går nok bra! Gleder meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Det går nok bra skal du se I morgen skal jeg stille pappas hund, men merkelig nok gruer jeg meg ikke selv om han er et monster å handle om dagen, draing og lukting på bakken er nemlig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Så spennende da! Jeg merker at jeg har veldig lyst til å se Chessea med portisklipp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 LYKKE TIL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Lykke til! Husk å fortelle hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Lykke til Venter spent på resultatene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Det går så bra så. Jeg skal jo være supporter jo!! Er der i 11-tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Så spennende! Ønsker dere begge lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Lykke til! Har du øvd mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Lykke til!! Gleder meg til å høre resultatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva og Tinka Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Takk skal dere ha alle sammen!! Gode "oppmuntringer"! Yakine-Har ikke klippet henne da. Har ikke øvd så mye, egentlig ikke no.. :-o Ikke på løping i alle fall, kun litt på oppstilling.. Men men.. Det går sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Lykke til!!! kommer nok til å gå kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Lykke til, det går nok kjempe bra Søsteren til Miko skal åsså stilles der i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Takk skal dere ha alle sammen!! Gode "oppmuntringer"! Yakine-Har ikke klippet henne da. Har ikke øvd så mye, egentlig ikke no.. :-o Ikke på løping i alle fall, kun litt på oppstilling.. Men men.. Det går sikkert bra. Det har du vel!! Du har jo vært med på ringtreningene!! Og det har jo gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 lykke til! det går nok kjempebra! Bare glem omverdenen, så er det bare du og hunden igjen, da er det ikke så skummelt lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Ja, det er vi ferdige! Jeg er kjempefornøyd! Chessea var ikke flink å stille opp, men løp veldig bra. Hun ble nummer 2, av 2 tisper. Den andre tispa var veldig fin. Men etter hvordan jeg forstod dommeren likte hun begge hundene veldig godt!! Her er kritikken: 7 mnd gammel tispe av god størrelse, korrekt hode, velformet skalle m/god nakkeknøl, godt snuteparti, meget velvinklet framme og bak, men enda noe smal i brystet. Stram overlinje, godt ansatt hale, beveger seg med godt driv, men er enda noe smal og løs i fronten. Bølgel, lang pels, god pelsstruktur. Trenger mer ringtrening. Forresten! Er stram overlinje positivt eller negativt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Gratulerer Stram overlinje: spørs vel hva rasestandaren sier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar