Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du en liten ringsekretærspire? Mot betaling - Trondheim


Zitka
 Share

Recommended Posts

Hei!

Noen her som kunne tenkt seg å være ringsekretær for en rottweilerspesial i Trondheim (5. juli)? Det blir mot satsene til NKK.

Du trenger ikke å være utdannet, men du må kunne utstillingsreglene og vite hvordan en utstilling foregå mtp klasser osv. I tillegg må du tørre å snakke høyt ;)

Send meg gjerne en pm hvis du er nysgjerrig på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Kan vel alltids lese meg opp.

Om dere fortsatt ikke har fått noen innen 1. juni, og jeg da ikke har fått noen jobb, så kan jeg jo alltids stille.

Flytter du oppover?

Det krever ikke all verden til kompetanse altså.. Man må jo bare vite litt gangen i det.. Og så hvilken farge som betyr hva :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter du oppover?

Det krever ikke all verden til kompetanse altså.. Man må jo bare vite litt gangen i det.. Og så hvilken farge som betyr hva :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, men har venner og bekjente der oppe, og kan alltids ta en tur opp. Og fargene skal jeg alltids greie. :) Men hvis jeg får meg ny jobb innen 1. juni så må jeg nesten prioritere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har venner og bekjente der oppe, og kan alltids ta en tur opp. Og fargene skal jeg alltids greie. :) Men hvis jeg får meg ny jobb innen 1. juni så må jeg nesten prioritere det.

Ahh ser den :) skal si ifra jeg hvis det skulle bli krise :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...