Ozzy Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 Og som kan gjøre meg en kjempestor tjeneste? Fikk noen veldig fine timberland sandaler til bursdagen min i fjor, første sandalene jeg faktisk synes er fine. Og den idioten av en bikkje jeg bor med spiste opp den ene sandalen i høst. Finner de ikke på ebay, de har ikke str min på nett (kun str 41 igjen på xxl.no) og de fører de ikke lenger på xxl her i byen. Eller noe annet sted egentlig, finner de ingen steder! Men det står på xxl.no at de har den der. Er det noen som skal innom der snart og som kunne sjekke og kjøpe et par for meg, og sende i posten? Så hadde jeg blitt evig takknemlig. Siter
Malamuten Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 Det er antagelig billigere å bestille selv. De har jo nettbutikk Siter
Ozzy Skrevet 28. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2015 De har ikke skoene på xxl.no (kun str 41) men de har de på varehuset til xxl Majorstua. Ser jeg glemte å nevne det Siter
Malamuten Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 De har ikke skoene på xxl.no (kun str 41) men de har de på varehuset til xxl Majorstua. Ser jeg glemte å nevne det Ah, da blir det verre Siter
Tinkie Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 Og som kan gjøre meg en kjempestor tjeneste? Fikk noen veldig fine timberland sandaler til bursdagen min i fjor, første sandalene jeg faktisk synes er fine. Og den idioten av en bikkje jeg bor med spiste opp den ene sandalen i høst. Finner de ikke på ebay, de har ikke str min på nett (kun str 41 igjen på xxl.no) og de fører de ikke lenger på xxl her i byen. Eller noe annet sted egentlig, finner de ingen steder! Men det står på xxl.no at de har den der. Er det noen som skal innom der snart og som kunne sjekke og kjøpe et par for meg, og sende i posten? Så hadde jeg blitt evig takknemlig. Jeg BOR strengt tatt på Majorstuen, så jeg kan sikkert ordne for deg. Send PM du. Siter
MonicaT Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 Jeg jobber like ved så kan også sjekke Siter
Recommended Posts