Justisia Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 artikel Da Trine Jakobsen og den tibetansk spanielen Tyson var ute og gikk tur på Sagene i Oslo for to uker siden, skjedde alle hundeeieres mareritt. - Tyson stoppet ved et hjørne for å snuse litt da en løs berner sennen gikk til angrep på ham. Det skjedde med bulder og brak. Jeg skrek og Tyson skrek. Men plutselig ble han helt stille, veterinærene sier han gikk i sjokk på grunn av smertene, forteller matmoren til Nettavisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Sant er bare trist, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Skjønte ikke helt, hadde den andre eieren tilbudt å betale eller ikke? Sa hun nei og startet kronerulling i stedet og anmeldte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Og er ikke hunden forsikret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Skjønte ikke helt, hadde den andre eieren tilbudt å betale eller ikke? Sa hun nei og startet kronerulling i stedet og anmeldte? Kan tenke meg at den andre eieren først hadde tilbudt seg å betale, men så trukket seg når den høye regningen kom? "Vedkommende tilbød seg å betale regningene, men hun har nå innsett at det ikke stemte." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Ikke så store oppslag som når andre raser skader små hunder... Godt det gikk såpass bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Ikke så store oppslag som når andre raser skader små hunder... Godt det gikk såpass bra! Det er vel fordi skadene som regel blir større når en stor hund angriper en liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Det er vel fordi skadene som regel blir større når en stor hund angriper en liten. En berner sennen er da mer enn stor nok.... Den lille ble jo nesten drept. Det er vel heller at våre "teddybjørner" ikke gir samme skremmende respons på en overskrift tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Jeg tror dere snakker litt forbi hverandre nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Ja. Ser sånn ut Jeg tolket det første som andre hunder enn småttiser, ikke andre enn bernere Tror vi er enige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Veldig leit at slikt skal skje, hvertfall så ofte som det hender (veldig sjelden det rekker til media i det hele tatt). Noe liknende har hendt meg/min hund (Havanais vs nuffe), og var det verste jeg noen gang har opplevd, men gikk heldigvis bra til slutt her og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts