Gå til innhold
Hundesonen.no

Den glade snøprins - Pearls Legacy Focus


13de
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, hvem skulle tro det, endelig er tiden inne for at jeg får hund igjen. Har vært litt av et puslespill, men nå er alle bitene på plass og jeg flytter 9. mai til en leilighet jeg kan ha hund. Tenk at

Skulle visst ikke sagt det med smertefritt, nå var plutselig det ikke mulig å legge flere bilder opp...upload too big... Prøver igjen;) Endelig et bilde som ble godtatt:) Lucas 5 måneder. Dessverr

Vel, kan ikke akkurat si at ventetiden flyver avsted, men dagene tråkler nå avgårde da. Og jeg synes bare hunden blir finere for hver dag som går, håper det fortsetter sånn:-) For ca en liten uke

Posted Images

Så fin han er :wub:

Tror min var ca. 11-12 kg når han var 5 mnd, nå er min 6 mnd og ca. 14 kg.

Fortsett å legg ut bilder av fine gutten :)

Takk:-)

Så har du en relativt stor gutt også? Det er jo min første whippet, men synes noen av de voksne man treffer knapt nok er større, men de var sikkert små, tenker jeg. De skal vel vokse en stund til, eller?

Må bestille nytt halsbånd igjen i dag, må nesten skifte en gang i måneden, men det er vel kanskje litt taktisk av utstyrsprodusentene å bare lage 3-4 hull i halsbåndene :ahappy::D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-)

Så har du en relativt stor gutt også? Det er jo min første whippet, men synes noen av de voksne man treffer knapt nok er større, men de var sikkert små, tenker jeg. De skal vel vokse en stund til, eller?

Må bestille nytt halsbånd igjen i dag, må nesten skifte en gang i måneden, men det er vel kanskje litt taktisk av utstyrsprodusentene å bare lage 3-4 hull i halsbåndene :ahappy::D

Er min første whippet også :) Jeg sitter litt med motsatt følelse, at de jeg treffer (har bare truffet voksne hanner) er "veldig stor". Jeg håper ikke min blir så veeeldig mye større :P

Gamle hunden min var ferdig i høyde og nesten vekt når han var 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...