Sofiea Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Har det noen som helst betydning å velge valp som blir født først i kullet, kontra en valp som blir født sist i ett stort kull på ca. Ti valper? Eller ett lite kull på feks. Tre valper? (der blir valpene født mere på samme tid enn kull med mange valper på feks. Ti) Eller har ikke dette noen ting å si i det hele tatt? Ene tanta mi spurte meg om dette og jeg visste ikke hva jeg skulle si. Siter
Guest Jonna Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Aldri brydd meg. Og kan ikke si jeg ser noen form for mønster heller Siter
Perfect Image Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Ingen mønster av det jeg har sett på egne kull og kull jeg har jobbet med som kennelhjelp. Siter
Pringlen Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Ser heller ingen sammenhenger eller mønstere i forhold til det... Siter
Recommended Posts