Enits Skrevet 28. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2015 Jeg kommer opp den helga, men dessverre, mest sannsynlig ikke før lørdagen eller søndagen. Håper det løser seg med pass @lucy og @Eplefe kan så de får krangle om hvem som får æren Hehe Du kan få muligheten i November når vi trenger pass pga bryllupsreise Siter
laikamor Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Skrevet 28. Juni 2015 @lucy og @Eplefe kan så de får krangle om hvem som får æren Hehe Du kan få muligheten i November når vi trenger pass pga bryllupsreise Bra det ordner deg Bare gi et pling om du trenger pass da, så passer jeg gjerne hvis jeg har mulighet 1 Siter
Enits Skrevet 28. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2015 Bra det ordner deg Bare gi et pling om du trenger pass da, så passer jeg gjerne hvis jeg har mulighet Trenger pass fra 30. oktober til 18. November - Så bare å si ifra om du kan Siter
laikamor Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Skrevet 28. Juni 2015 Trenger pass fra 30. oktober til 18. November - Så bare å si ifra om du kan Foreløpig null planer, men du får minne meg på det når det nærmer seg litt mer 1 Siter
lucy Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Da nærmer det seg jo, har dere tenkt noe mer på pass? Jeg reiser vekk 13., men flyet går ikke før syv-tiden på kvelden, så kan passe så fremt hun blir hentet i god tid til at jeg må være på flyplassen. Jeg jobber derimot hver dag i passeperioden (bortsett fra søndagen) så det blir nok litt alenetid da... Siter
Enits Skrevet 4. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2015 Eplefe passer henne, så slipper vi "hun lukter godt" problemstillingen denne gang 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.