SiriEveline Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Berra Pro Light Treningsvest Svart m/ turkis Str L Brukt få ganger, selges da jeg bestilte ny når jeg trodde jeg hadde mistet den. Men så dukket den plutselig opp igjen. Kostet ca 8-900kr ny, kjøpt fra JamiHundsport), selges til 500kr. *SOLGT* Zero DC Nomesele Svart m/refleks Str L Lite brukt, kun noen joggeturer i sommer. Men jeg må innse at den dessverre er noe stor i halsen/fronten til min spinkle/smale hund. Kostet ca 500kr ny, selges for 300kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Har veldig lyst på vesten men er usikker på størrelse - er Berra stor elle normal i størrelsen? Hva slags størrelse bruker du i vanlige jakker og klær Siri Eveline? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Har veldig lyst på vesten men er usikker på størrelse - er Berra stor elle normal i størrelsen? Hva slags størrelse bruker du i vanlige jakker og klær Siri Eveline? Sent from my iPhone using Tapatalk Da har jeg svart på PM. Men kan poste målene her for andre evt. interesserte: Mått på västarna:A-mått Bröstkorgen och fållens omkrets B-mått Från nacken till fållen XXXS XXS XS S M L XL XXL XXXLA-MÅTT 94cm 98cm 106cm 112cm 116cm 120cm 124cm 133cm 138cmB-MÅTT 64cm 66cm 67cm 70cm 72cm 74cm 76cm 77cm 80cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Treningsvesten er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts