Tonje Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Selger denne hunter selen da den ikke passet til Felix. Kun brukt en gang, så vil gjerne ha 400,- for den (530,- betalte jeg i butikken). Den er grønn som den på bildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Størrelsen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Størrelsen...? Er selvfølgelig greit å få med Large Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Er selvfølgelig greit å få med Large Det sier meg jo ingenting ift. hva den faktisk passer. Vet du modellnavnet? Evt. finnes det noen måletabell? Kjøpt hvor? Denne, antar jeg? Da er den nok uansett for stor til Odin. https://hundsomhobby.no/nettbutikk/hundeutstyr/trekk-og-bruksutstyr/seler/hunter-sele-neopren-detail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Den ble kjøpt på hund som hobby, så mulig målene ligger på nettsidene deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 20. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 60-76cm ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 5. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 Ny pris; 300,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts