Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehotell/kennel


maiakristine
 Share

Recommended Posts

Standal finner du ihvertfall litt om hvis du søker etter det på forumet her. Det er noen anbefalingstråder også, men ikke så mye om egne erfaringer og sånt tror jeg. Og om du er ute etter pensjonat til sommeren så er du nok for sent ute, de fleste er nok fulle allerede. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Mocca hos BINA's i påsken nå og er superfornøyd!

Når man kommer dit for første gang har man en halvtimes samtale med en av de ansatte hvor du forteller om hunden din og får spurt om alt du lurer på (og kanskje er litt bekymret for :P )

Da vi var ferdige med samtalen og hadde sagt hade til Mocca tok den ansatte med seg hunden på en liten tur i skogen, noe jeg synes var helt supert og gjorde avskjeden lettere for meg ihvertfall og hunden får tenke på noe annet.

Det virker også som om de ser hver enkelt hund mye i løpet av dagen både når den er inne for å slappe av og ute sammen med de andre hundene. De er også nøye på hvem de setter sammen og er opptatt av at de som skal være sammen/dele rom matcher hverandre.

Jeg liker også at da jeg sendte melding midt i ferien (eier med seperasjonangst) fikk jeg svar ganske raskt.

Mocca var også blid og fornøyd når vi hentet henne og skal jeg ha henne på kennel igjen så blir det helt klart der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på og anbefaler gjerne Lunner katte-og hundepensjonat :) Skal min hund på kennel, så bruker jeg bare dem. Jeg vet hva hun står for og at hun er genuint opptatt av at alle dyr skal ha det bra. Hun behandler dem gjerne som det skulle være hennes egne :) Noen hunder får også lov å bo inne sammen med henne,mannen og deres 3 hunder :)

Har ingen erfaring med Standal, men har hørt at dem er dyre, hunder må stå flere sammen i bur og at hunden ikke nødvendigvis får tur eller individuell oppmerksomhet. Sånn vil i hvert fall ikke jeg at hunden min skal ha det på kennel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...