monica_n Skrevet 12. April 2015 Rapporter Skrevet 12. April 2015 Hei, Jeg skulle gjerne hatt en liten valp hit(Lakselv) i nærmeste framtid. Valpis er for tiden i Bergen, så lurte på om noen hadde hatt mulighet til å ta den med enten Bergen-Oslo eller Oslo-Alta(evt. Lakselv), eller best av alt: Bergen-Lakselv Er snakk om en Boston terrier Siter
Gjest Skrevet 13. April 2015 Rapporter Skrevet 13. April 2015 Hva er nærmeste framtid? Jeg skal Bergen-Oslo i slutten av juni, men det er kanskje sent? Siter
Kokospaniel Skrevet 14. April 2015 Rapporter Skrevet 14. April 2015 Bergen-Oslo m fly torsdagsmorgen Siter
tutle Skrevet 15. April 2015 Rapporter Skrevet 15. April 2015 At jeg ikke sjekket før, men dro bergen-oslo med tog på søndag. Ordnet/ordner det seg? Siter
Kokospaniel Skrevet 16. April 2015 Rapporter Skrevet 16. April 2015 Tirsdag mener jeg. Skal bare til Gardermoen. Hva med å legge ut forespørsel på et reiseforum? Siter
Recommended Posts