Gjest Skrevet 8. April 2015 Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Selger Maya sin non-stop free motion sele i strl. 6 (for hunder fra ca. 25-32 kg, halsmål 39-44 cm, lengde på stolpe 24 cm). Selges da den er for liten. Brukt tre ganger (en gang på tur, to ganger på kickbiketur). Som ny. Ny pris 599, selges for 300 kr. Kan avtale henting i Kongsberg/Mjøndalen/Drammen/Oslo, evt. sendes mot at kjøper betaler porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. April 2015 Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Jeg vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. April 2015 Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Jeg vil ha! Den er god! Hvor i landet holder du til? Skal jeg sende eller vil du møtes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. April 2015 Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Den er god! Hvor i landet holder du til? Skal jeg sende eller vil du møtes? Jeg bor på løvenstad, men er i oslo ett par ganger i uken. Vet ikke hvor mye det koster å sende jeg? Men kan godt gjøre det om det er det letteste . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. April 2015 Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Jeg er i Oslo hver dag, så det går helt fint for meg å møtes en dag altså. Kan du ikke bare sende meg en pm neste gang du skal inn til Oslo så ordner vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. April 2015 Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Jeg er i Oslo hver dag, så det går helt fint for meg å møtes en dag altså. Kan du ikke bare sende meg en pm neste gang du skal inn til Oslo så ordner vi? Jo . Ellers må du gjerne sende altså, så kan jeg få den så fort som mulig () Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. April 2015 Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Jo . Ellers må du gjerne sende altså, så kan jeg få den så fort som mulig () Haha, da kan jeg sende den i morgen Send meg addresse på PM så sender jeg deg kontonummer når jeg vet hva porto kommer på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts