tmp Skrevet 4. April 2015 Rapporter Skrevet 4. April 2015 Har noen erfaring med dette tørrfóret? Var innom en dyrebutikk og det så interessant ut.. Siter
simira Skrevet 4. April 2015 Rapporter Skrevet 4. April 2015 Er det det nye østeuropeiske? Fikk noe prøver på D4A men for lite til å egentlig teste det skikkelig. Siter
tmp Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2015 Usikker, men det skal visstnok kun selges på Grizzly zoo i Sverige(du kan lese om foret på hjemmesiden) , så da utgår det desverre alikevell. synes det det hørtes rart ut men.. Siter
tmp Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2015 Fant ut at det er produsert i england, og de animalske ingrediensene kommer fra England og Finland. Jeg har ikke sjekket det opp, men ho på butikken sa det var et ganske nytt for, så mulig derfor det ikke er å få tak i i Norge (enda?). I tillegg til grizzly zoo visste ho om en finsk kjede som solgte det. Endte opp med at jeg kjøpte med en sekk i alle fall, med lam fra serien uten korn, så får vi se om det funker og faller i smak. Forer hovedsakelig med V&H så den varer nok lenge i alle fall. Siter
tmp Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2015 Er det kanskje noen med god kunnskap som har lyst å lese litt om foret/innholdet og komme med meninger? ? Siter
Gjest Skrevet 6. April 2015 Rapporter Skrevet 6. April 2015 Er det kanskje noen med god kunnskap som har lyst å lese litt om foret/innholdet og komme med meninger? Jeg klarer ikke finne hjemmesiden jeg? Siter
tmp Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2015 www.purenaturalpetfoods.com/se Ser nå på forsekkken at det er produsert for grizzly zoo kjeden og en finsk kjede.. Siter
Gjest Skrevet 7. April 2015 Rapporter Skrevet 7. April 2015 Ser ganske likt ut som mye annet tørrfór rundt om på markedet. Har ikke sammenlignet innholdsfortegnelser, men ved første øyekast ser det ut til å være ganske likt som eukanuba, royal canin, proplan etc. Siter
Recommended Posts