Gå til innhold
Hundesonen.no

Atopica istedenfor kortison - erfaringer?


Recommended Posts

1 time siden, Alvira skrev:

Jeg ser at dere sier den er veldig dyr. Hvor dyr egentlig? Feks 100 mg x 30? :) Mulig Arthur skal begynne på den, og forsikringen dekker det ikke :( 

Schäferen jeg vet om kostet ca 1000kr i Mnd.. Han var da 40-45kg.. Han trengte vel ca 1-1,5 tablett om dagen mener jeg det var.. 

Ikke mye hjelp kanskje, men en indikasjon i alle fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Krutsi skrev:

Schäferen jeg vet om kostet ca 1000kr i Mnd.. Han var da 40-45kg.. Han trengte vel ca 1-1,5 tablett om dagen mener jeg det var.. 

Ikke mye hjelp kanskje, men en indikasjon i alle fall :) 

Ja, det var noe sånt vet'en her også snakket om at det kom på, hvert fall i starten. Det er vel meningen at man skal kunne trappe ned etter hvert og finne en lavere vedlikeholdsdose etter en stund. Men ca 1000,- i mnd. pluss/minus i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sprettballen skrev:

Ja, det var noe sånt vet'en her også snakket om at det kom på, hvert fall i starten. Det er vel meningen at man skal kunne trappe ned etter hvert og finne en lavere vedlikeholdsdose etter en stund. Men ca 1000,- i mnd. pluss/minus i starten.

Ja, hvis de responderer bra på behandlingen, så kan en del hunder gå ned på mengde ja når ting har stabilisert seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2015, 16.36.04, tveit skrev:

Jeg har kvar en hel uopnet pakke med Atopica vet 100mg. Denne gir jeg gjerne bort til noen som må betale medicin selv. 

Sniff vil gjerne ha! :D Uten forsikring er hun dyr i drift... :/ og ser ikke ut til at det blir nedtrapping med det første heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...