Teserere Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Ledige plasser på innføringskurs i blodspor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Aiai, jeg har jegerprøvekurs den helgen ellers hadde vi hatt SÅ lyst til å være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Æsj, jeg har samling på NMBU den helga. Neste gang er vi med også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Jeg hadde tenkt meg på det kurset... men så jobber jeg... og har byttet så mange helger at det får bare være.. Blæææ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Dumt at dere ikke kan da. Dessverre hadde Knut bare en ledig helg igjen i år, så det blir med dette kurset i år ihvertfall. Jeg skulle gjerne vært med selv, men hadde selvfølgelig bestilt cruise den helgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Dumt at dere ikke kan da. Dessverre hadde Knut bare en ledig helg igjen i år, så det blir med dette kurset i år ihvertfall. Jeg skulle gjerne vært med selv, men hadde selvfølgelig bestilt cruise den helgen... Er sååå typisk. Datteren hans er agilityinstruktør på klubben min, så hun skulle gi meg beskjed når han skulle holde kurs, men selv hun hadde ikke fått med seg dette kurset. Haha. Off... kanskje jeg burde prøvd å bytte helga allikevel :/ *tenke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts