Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening på Ekeberg Lørdag 14.03?


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

400 kr. Men er ikke sikker på om jeg blir så lenge. Hadde tenkt det, men sår hals og feberfølelse, så bør ta det litt med ro. Men det går jo alltid litt tid når man først er der...

Ellers så kjører jeg som sagt forbi deg på tirsdag kveld (om du ikke har flyttet), så vi kan godt ta det da.

Tror vi prøver på tirsdag, jeg. :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Rett over veien for campingen.

parkeringen på motsatt side også kjører du enten mellom trærne der rett bommen er eller ved stenen og den "gå vei" bommen om bilen er smal nok (jeg kom igjennom det og føler meg mitt ensom her :lol: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førlåt om jag kapar tråden lite, men ni verkar rætt gæng att fråga. Har en 5månaders valp og vill gærna komma igång med hundtræning og prøva på olika sporter. Har ingen erfarenhet fra før, har ni något bra tips på hundklubb i oslo området (saknar bil) og tips på hur man kommer igång. Går man tex en kurs?

Hoppas træningen igår gick bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fin trening alle sammen!

Og takk til Marie for treningstips, så kanskje vi kommer oss til elite denne sesongen! :)

Førlåt om jag kapar tråden lite, men ni verkar rætt gæng att fråga. Har en 5månaders valp og vill gærna komma igång med hundtræning og prøva på olika sporter. Har ingen erfarenhet fra før, har ni något bra tips på hundklubb i oslo området (saknar bil) og tips på hur man kommer igång. Går man tex en kurs?
Hoppas træningen igår gick bra.

Det er to klubber i Oslo, Oslo og omegn dressurklubb (OODK) og Stovner hundeklubb. De trener på henholdsvis Brekke (Maridalen) og Groruddalen i sommerhalvåret. Vinterhalvåret har Stovner en hall på Kløfta, OODK leter etter tomt for å sette opp hall nå. Begge har grupper innen flere hundesporter. OODK er vel den med best tilgjengelighet for buss, i tillegg til at folk er flinke til å tilby skyss (om du bor i nærheten av Disen/Grefsen/Kjelsås kan du f.eks. få sitte på med meg).

Selv trener jeg rally og litt lp i OODK, og synes det er en veldig hyggelig og fin klubb. Men om du ikke kan noe særlig om hundetrening fra før så anbefaler jeg deg å gå et kurs eller to for å komme litt i gang. Siden du er avhengig av offkom har du jo Hundeakademiet i sentrum, Jar hundeskole på Lysaker, Din Beste Venn har kurs litt ulike steder. Om du vi gå rallylydighet anbefaler jeg Side ved side i Groruddalen. Gooddog har kurs i Frognerparken.

Canis Asker og Bærum har vel kanskje også kurssted hvor det går buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...