Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening på Ekeberg Lørdag 14.03?


Recommended Posts

Guest Jonna
Skrevet

Noen som vil være med å trene ett par timer på Ekeberg førtkommende lørdag? Fra Ca kl 12?

(Jeg er fleksibel på tidspunkt smile.png )

Skrevet

Noen som vet om det er isfritt i gresset? Type kan gå spor i det. Jeg kommer om det er spormuligheter, kjedelig å vente på spor alene :P

12 er en fin fin tid for min del i hvert fall :)

Guest Jonna
Skrevet

Prøvde spørre i AN her om dagen, men ingen svarte :P

Men har sett at noen har vært å trent LP der på FB. Men om det er en 2x2 rute aner jeg ikke *ler*

Guest Jonna
Skrevet

Slett ikke dumt, hadde tenkt å dra med et par stk i helga uansett.

Det vanlige stedet?

Regner med det vanlige stedet er der med cricket banen og barnehagen?

Skrevet

Slett ikke dumt, hadde tenkt å dra med et par stk i helga uansett.

Det vanlige stedet?

Hvis jeg kommer (er ikke helt frisk enda) kan det hende det er mulig å få litt hjelp med rally da? :whistle: Spesielt med den ene øvelsen. :lol:

(Med tanke på vinden sist føler jeg at jeg må understreke at jeg kan trene uten skilt!)

Guest Jonna
Skrevet

Hvis jeg kommer (er ikke helt frisk enda) kan det hende det er mulig å få litt hjelp med rally da? :whistle: Spesielt med den ene øvelsen. :lol:

(Med tanke på vinden sist føler jeg at jeg må understreke at jeg kan trene uten skilt!)

Åh hadde vært gøy å se Skessa jobbe :D

Også kanskje Blaze også kunne tenkt seg Rally når jeg tenker meg om!!

Skrevet

Hvis jeg kommer (er ikke helt frisk enda) kan det hende det er mulig å få litt hjelp med rally da? :whistle: Spesielt med den ene øvelsen. :lol:

(Med tanke på vinden sist føler jeg at jeg må understreke at jeg kan trene uten skilt!)

Selvfølgelig! Har skilt i bilen, satser på ikke så mye vind. ;)

Odin må lære seg dekk under marsj... :(

Guest Jonna
Skrevet

Jeg er gjerne med :) kanskje få med engangsgrill og litt pølser.

Talli sier det er forstyrrende :teehe:

Skrevet

Selvfølgelig! Har skilt i bilen, satser på ikke så mye vind. ;)

Odin må lære seg dekk under marsj... :(

Å, fantastisk!

Dekk under marsj er gøy!

Åh hadde vært gøy å se Skessa jobbe :D

Også kanskje Blaze også kunne tenkt seg Rally når jeg tenker meg om!

:D

Og kanskje vi kan måle henne igjen?

Guest Jonna
Skrevet

Å, fantastisk!

Dekk under marsj er gøy!

:D

Og kanskje vi kan måle henne igjen?

Hjelp meg huske!

Skrevet

@Marie Vi tar gjerne imot råd!

Men er folk innstilt på kl. 12? Eller går det an å ta det litt tidligere? 10 er fint for oss som har litt andre gjøremål også...

Guest Jonna
Skrevet

Syns kl.10 er liiiitt for tidlig siden jeg har en time å kjøre og slutter på jobb kl.24 fredag kveld.

Guest Jonna
Skrevet

Kommer fortsatt folk i morgen?

Vil bare sjekke så jeg ikke kjører en time for å stå der alene ;)

Skrevet

Kommer fortsatt folk i morgen?

Vil bare sjekke så jeg ikke kjører en time for å stå der alene ;)

Jepp, man har da lydighet å trene å, selv om ikke gresset er på plass! Jeg viste det var noe jeg hadde avtalt i morgen :P 12 ja? *nikke og være enig med Jeanette*

  • Like 1
Skrevet

Er ikke tilfeldigvis noen som kommer som har en Zero DC SX som jeg kan få prøve på Odin? Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg skal returnere eller bytte...

@Bananen Kommer du? Isåfall kan jeg ta med SL-en jeg skal selge.

Skrevet

Er ikke tilfeldigvis noen som kommer som har en Zero DC SX som jeg kan få prøve på Odin? Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg skal returnere eller bytte...

@Bananen Kommer du? Isåfall kan jeg ta med SL-en jeg skal selge.

Hmmm. Hvor mye skal du ha for den evt.? Jeg kan se om jeg kan prøve å komme, men da i totiden, men det blir kanskje for sent? :)

Skrevet

Hmmm. Hvor mye skal du ha for den evt.? Jeg kan se om jeg kan prøve å komme, men da i totiden, men det blir kanskje for sent? :)

Det ser jo ut som at dagen blir strålende og da blir vi sikkert en stund. Jeg håper nå på tur også, jeg. I alle fall med mine :)

Skrevet

Hmmm. Hvor mye skal du ha for den evt.? Jeg kan se om jeg kan prøve å komme, men da i totiden, men det blir kanskje for sent? :)

400 kr. Men er ikke sikker på om jeg blir så lenge. Hadde tenkt det, men sår hals og feberfølelse, så bør ta det litt med ro. Men det går jo alltid litt tid når man først er der...

Ellers så kjører jeg som sagt forbi deg på tirsdag kveld (om du ikke har flyttet), så vi kan godt ta det da.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...