MorBilly Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Jeg vet at dobbelposting ikke er tillatt, men det er litt vanskelig å unngå når tapatalk ikke støtter denne funksjonen. Er dere veldig strenge på det da? Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Jeg vet at dobbelposting ikke er tillatt, men det er litt vanskelig å unngå når tapatalk ikke støtter denne funksjonen. Er dere veldig strenge på det da? Tapatalk har multiqoute, du trykker på de innleggene du vil sitere, også trykker du på den qoute-boblen 2 Siter
MorBilly Skrevet 10. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Hah! Alt man ikke vet! Takk..det har irritert meg når jeg har knota med klipp og lim gitt. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.