MorBilly Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Jeg vet at dobbelposting ikke er tillatt, men det er litt vanskelig å unngå når tapatalk ikke støtter denne funksjonen. Er dere veldig strenge på det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Jeg vet at dobbelposting ikke er tillatt, men det er litt vanskelig å unngå når tapatalk ikke støtter denne funksjonen. Er dere veldig strenge på det da? Tapatalk har multiqoute, du trykker på de innleggene du vil sitere, også trykker du på den qoute-boblen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 10. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Hah! Alt man ikke vet! Takk..det har irritert meg når jeg har knota med klipp og lim gitt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts