Mincha Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Da er det bestemt, og golden retriever nr 2 kommer i hus om 6 - 7 uker :-) Vi har ei fra før som heter Goldie. Barnas forslag. Tenkte oss noe litt uvanlig/spesielt, samtidig fint. Tispevalp :-) Siter
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Jeg foreslår Hawn. Goldie (og) Hawn. Eller Retro. Goldie og Retro. Golden retriever. Poppy Lily Rosie Ginny Hazel Viola Fern Faye Lotta Abby Molly Stella Mia Har dere en preferanse for en spesiell type navn? Norsk? Engelsk? 1 Siter
Mincha Skrevet 7. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Engelsk, utenlandsk med betydning av noe f. Eks :-) Retro var moro, men var kanskje litt gutt? :-/ Siter
Guest Yellow Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Gemma. "Gem: somehting amazingly beautiful, nearly perfect" Siter
Mincha Skrevet 7. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Hvis det er tispe; hva med Gulla? Apropos det, minstejenta har selvfølgelig foreslått Gullet ? Siter
Renate A Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Apropos det, minstejentaofs selvfølgelig foreslått Gullet Det hadde jeg gått for, søtt navn som betyr nesten det samme som dere allerede har,også gøy for datteren at hun fikk velge navnet 1 Siter
Mincha Skrevet 7. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Begge barna har massevis av forslag, Gullet er bare en av de :-) Goldie var de ganske enstemmige om, så det var enkelt. Da var begge to fornøyde. Blir ikke et navn de ikke er enige i, men tenkte å komme med noen forslag og høre hva de synes om de også :-) Siter
Sielentasasin Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 Tinka eidlog(ikke så bra jente navn ) - Goldie baklengs, høres ikke like fint ut desverre. Siter
Čeahppi Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Gulla (høres penere ut en det ser ut i skrift) Siter
PrimaDonna Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Ja her i huset er det alltid minstejenta som bestemmer navn på alle dyr. Gullet er et fint navn hvis dere andre også liker det. Litt snålt å tenke på en voksen hund som heter Gullet. Men fint også. Kan bli riktig fint. Enviado desde mi iPhone con Tapatalk Siter
Mincha Skrevet 9. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Neida, Gullet er det ingenting galt i! Goldie var det hun som bestemte, hadde vært morsomt for guttungen også å få bidra en gang, selv om de var riktig så enstemmige til slutt :-) Og som flere kanskje vet; søsken er sjelden enig. "Jeg liker ikke det, jeg vil hun skal hete det" :-) Heldigvis har vi god tid. Guttungen liker Aslan, føyer vi på en i har vi Aslani om ikke annet :-) Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.