Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei soniser

Til helgen skal jeg i bryllupet til en god venninne. Fordi jeg er student tar det jo på økonomisk med utdrikningslag og bryllup på noen få helger. Jeg har derfor forsøkt å unngå å bruke penger på en ny kjole til bryllupet. I teorien har ikke bruden satt noen dresscode, men det slo meg her om dagen at det jeg ser for meg å ha på meg ikke er pyntet nok. Hvor mye er det vanlig å pynte seg egentlig tenker dere som har vært i mange bryllup?

Jeg er ikke forlover eller noe om det skulle ha noe å si...

Tanken var i utgangpunktet denne kjolen, men i en mørkere blåfarge;
15879_KAFFE_Kaffe_India_slim_kjole_1.jpg

Skrevet

Hei soniser

Til helgen skal jeg i bryllupet til en god venninne. Fordi jeg er student tar det jo på økonomisk med utdrikningslag og bryllup på noen få helger. Jeg har derfor forsøkt å unngå å bruke penger på en ny kjole til bryllupet. I teorien har ikke bruden satt noen dresscode, men det slo meg her om dagen at det jeg ser for meg å ha på meg ikke er pyntet nok. Hvor mye er det vanlig å pynte seg egentlig tenker dere som har vært i mange bryllup?

Jeg er ikke forlover eller noe om det skulle ha noe å si...

Tanken var i utgangpunktet denne kjolen, men i en mørkere blåfarge;

15879_KAFFE_Kaffe_India_slim_kjole_1.jpg

Med rett tilbehør kan du godt gå med denne kjolen og være "pyntet nok" :) Kombiner med ett litt kraftig smykke, armbånd, noen høyere heler og en klutch/veske så tror jeg ikke noen vil si du er for lite pyntet. Alt ettersom hva du føler deg komfortabel i og det er vær for selvfølgelig :)

• Like 4
Skrevet

Jeg tror den kjolen kan bli helt topp til bryllup med det rette tilbehøret og hårsveis og make-up :)

Jeg skal i bryllup selv i sommer og tenkte å prøve å finne noe i litt samme stilen (for den ser ut som om den kan dresses opp og ned og brukes i mange sammenhenger!) hvor har du kjøpt den? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Jeg synes den kjolen var kjempefin og hadde aldri i verden reagert negativt hvis noen kom i en sånn kjole i bryllupet mitt :)

Skrevet

@ fin kjole :) kom gjerne med info om hvor jeg kan få tak på en slik. Sliter med bryluppsantrekkdilemma selv.

Generelt sett tenker jeg at hår/sminke/sko og annet tilbehør avgjør om man er pynta nok når kjolen er klassisk/enkel.

Min regel er å hive på endel mer enn jeg egentlig syns er nok, og så litt til. Siden jeg ikke egentlig liker å pynte meg ;)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger folkens! Greit å få litt backup på at det er gjennomførbart :);)

Skal stæsje den litt opp, tenker å lete etter et statement smykke i morgen :)

Jeg tror den kjolen kan bli helt topp til bryllup med det rette tilbehøret og hårsveis og make-up :)
Jeg skal i bryllup selv i sommer og tenkte å prøve å finne noe i litt samme stilen (for den ser ut som om den kan dresses opp og ned og brukes i mange sammenhenger!) hvor har du kjøpt den? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk :) Vet B-young blant annet har den. Min ble kjøpt på Fransa. Finnes i litt ulike typer, noen med halve armer ovs :)