Malamuten Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Tenkte å trene litt i kveld (6-7 ish) om været ikke blir helt pyton, om noen vil bli med så er det bare å møte opp. Har ikke helt bestemt hvor, men tenker kanskje noe ala ferista parkering eller noe, så det er opplyst. Må sjekke bare forsøke å finne ut om det er is eller ok føre der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Hvis noen er intr å leie innendørs, så er det bare å si ifra så kan jeg formidle kontakt Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Hva koster det, hvilke dager og når på dagen er det mulig og trene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Hva koster det, hvilke dager og når på dagen er det mulig og trene da? http://www.sugarlump.no/Hund/pris.htm Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Čeahppi Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Blir gjerne med på halleie neste vinter, og sånn helt plutselig på daga med tungt bortoverregn i sommerhalvåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Jeg er også med på halleie neste vinter Jeg kommer jo tilbake nå i mai Da blir jeg med på masse treninger! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Tara var på et lite gjeste besøk i hallen på Lade. Nå nekter hun gå forbi får ikke snudd bildet tulle iPhone! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts