Snoffe Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Selger unna det meste av hundeutstyret jeg har. Omtrent alt er brukt på en stor Border Collie (str. "labrador tispe") med mindre annet er nevnt. Bor i Bergen, og for de som bor i området så er det fult mulig å få prøvd utstyret før det kjøpes Ellers så betaler kjøper frakt. Alt utstyret blir vasket før det selges. *Trixi sele, kan stilles mye rundt hals og mage* 50 kroner *Hurtta regndekken str. 65cm* 300 kroner *Hurtta Y-sele str. 80 cm, brukt lite* 200 kroner *Back on Track netting dekken (usikker på str. men brukt på stor BC) brukt 3 ganger* 500 kroner *Non-stop Free Motion trekksele str. 8, lite brukt* 300 kr Siter
Snoffe Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 *Hurtta refleks halstørkle, str L, nesten ikke brukt* 40 kroner *Hanefot brukt to ganger (usikker på legnden)* 70 kroner *Vaier, brukt 4 ganger. Tror den er ca. 3 meter lang* 50 kroner *Trines's sporsele med ring på ryggen og under magen. Str. M brukt på Alaska husky tispe 20 kg* 100 Kroner * Refleksdekken med for inni, lite brukt. str. 60 cm. brukt på Alaska Husky tispe 20 kg. skrevet en "Z" på ryggen* Gis bort * Regndekken med refleks uten for, lite brukt. Str. 65 cm* 50 kroner *Termodekken, brukt to ganger. Str. 65cm* 250 kroner Siter
Gro Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Jeg er interessert i vaieren, men har du anledning til å finne ut av hva det blir i porto? Siter
Snoffe Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Jeg er interessert i vaieren, men har du anledning til å finne ut av hva det blir i porto? Kan finne ut av det i morgen sender en PM Siter
Snoffe Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 *Trixi y-sele, lite brukt. Usikker på om det er M eller M-L.* 70 kroner *Gresshoppa kløv 2 stykker, str. S og M. Brukt på husky tispe 20 kg og stor Border collie. Kløvene er lite brukt (5-6 ganger).* 450 kroner pr stykk *Skrue til å feste hund i, aldri brukt * 70 kroner *Hurtta fleecedress. brukt 3 ganger. Borrelåsen på ryggen er forsterket med knapper, da borrelåsen gikk opp hele tiden. husker ikke str, men brukt på stor BC* 300 kroner * Non-stop kobbel med refleks. usikker på lengde, men tror det er 2 meter...* 50 kroner *Halsbånd, så vidt brukt. str. 65 cm* 40 kroner Siter
plutte Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Åh, her var mykje fint. Har og stor bc. Må finne litt ut av kva eg egentlig har behov for, men snusar litt på kløv. Hvilken av dei trur du passar ei ca 25 kg vorstehblandingstispe? Siter
maysofie Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Hvis du finner ut av størrelsen på BOT-dekkenet, kan du rope ut til meg? Siter
Snoffe Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Åh, her var mykje fint. Har og stor bc. Må finne litt ut av kva eg egentlig har behov for, men snusar litt på kløv. Hvilken av dei trur du passar ei ca 25 kg vorstehblandingstispe? Tror begge to kan passe.... Brukte S på alaska husky tispe på 20 kg, Ikke så forskjellig fra en vorsteh tispe i størrelse vil jeg tro. M brukte jeg på en BC på 30 kg. Han var 60 cm høy, og brukte 60-65 cm i halsbånd. Hvis du finner ut av størrelsen på BOT-dekkenet, kan du rope ut til meg? Står ikke str i det :/ Men brukt på Koda. Han var ca. like stor som ei labrador tispe, og så brukte han 60-65 cm i halsbånd. Så du får nesten ta det som utgangspunkt. Kan jo stramme ganske mye i halsen. Siter
SiriEveline Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Tror begge to kan passe.... Brukte S på alaska husky tispe på 20 kg, Ikke så forskjellig fra en vorsteh tispe i størrelse vil jeg tro. M brukte jeg på en BC på 30 kg. Han var 60 cm høy, og brukte 60-65 cm i halsbånd. Står ikke str i det :/ Men brukt på Koda. Han var ca. like stor som ei labrador tispe, og så brukte han 60-65 cm i halsbånd. Så du får nesten ta det som utgangspunkt. Kan jo stramme ganske mye i halsen. Om du måler fra strikken i nakken, til hale"hullet" så skal du få en ca str av dekkenet ihvertfall. PS: Jeg er kanskje interessert om ikke @maysofie skal ha det. Siter
Ane Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Vil gjerne ha refleksdekkenet med Z på! Og er den røde trixie selen med fleece brukt på Zelda eller Koda? Kan passe Ida? Hun hadde den i M. Siter
Snoffe Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Om du måler fra strikken i nakken, til hale"hullet" så skal du få en ca str av dekkenet ihvertfall. PS: Jeg er kanskje interessert om ikke @maysofie skal ha det. Da er det ca. like langt som blå hurtta regndekkenet. Brukt på samme hund. ( @maysofie ) Vil gjerne ha refleksdekkenet med Z på! Og er den røde trixie selen med fleece brukt på Zelda eller Koda? Kan passe Ida? Hun hadde den i M. Det er ditt Selen er brukt på Koda, så tror Ida vil drukne i den. Siter
Ane Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Da er det ca. like langt som blå hurtta regndekkenet. Brukt på samme hund. ( @maysofie ) Det er ditt Selen er brukt på Koda, så tror Ida vil drukne i den. Ok, da er den nok M-L. Mener Ida hadde den i M Hvis du er i loddefjord en dag, kan vi jo ta en tur? Siter
Snoffe Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Ok, da er den nok M-L. Mener Ida hadde den i M Hvis du er i loddefjord en dag, kan vi jo ta en tur? mest sannsynlig. Bor her mer eller mindre ( ), så bare si fra når du kan 1 Siter
Ane Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 mest sannsynlig. Bor her mer eller mindre ( ), så bare si fra når du kan Torsdag etter 13 kan jeg Og Før 18. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Da er det ca. like langt som blå hurtta regndekkenet. Brukt på samme hund. ( @maysofie ) Da burde det egentlig passe, men jeg var litt sløv på sjekk av pris og har super avtalte på Back on Track og får nytt til nesten samme pris, så da hopper jeg over. Siter
Snoffe Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Da burde det egentlig passe, men jeg var litt sløv på sjekk av pris og har super avtalte på Back on Track og får nytt til nesten samme pris, så da hopper jeg over. ok 1 Siter
maysofie Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Jeg mistenker at det er en størrelse eller to for stort, dessverre Siter
Snoffe Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Jeg mistenker at det er en størrelse eller to for stort, dessverre Mest sannsynlig. Koda var kjempe stor og kraftig, og selv om Keo er stor så hadde han sett ut som en flis i forhold til Koda Men det er mulig å stramme ganske mye i halsen bare så det er nevnt. Siter
maysofie Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Mest sannsynlig. Koda var kjempe stor og kraftig, og selv om Keo er stor så hadde han sett ut som en flis i forhold til Koda Men det er mulig å stramme ganske mye i halsen bare så det er nevnt. Keo har 55 i sitt BOT-dekken, så problemet hadde vell heller blitt si kjole enn halsen Siter
Snoffe Skrevet 18. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 Dytter på denne. Det er lov til å prøve seg på pruting Siter
Snoffe Skrevet 26. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2015 Ingen som vil kjøpe noe? Har fremdeles alt (unntatt refleksdekkene med "Z" på ryggen). Siter
SiriEveline Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Skrevet 26. Februar 2015 Back on track dekken er fortsatt interessant her. 300kr feks? Siter
Snoffe Skrevet 26. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2015 Back on track dekken er fortsatt interessant her. 300kr feks? 400kr? Siter
Cattn Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Ikke alle bildene som vil funke? ! :/ Siter
SiriEveline Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 400kr? Da venter jeg nok litt Siter
Recommended Posts