tmp Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Dokumentar om ulvene i Østmarka på tv. Sitter nå å ser på opptak fra tidligere i kveld, og det ligger vel tilgjengelig på nett tv. Kanskje flere har lyst å se dokumtaren :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 10. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Kjempespennende dokumentar :-) Og utrolig trist om det er så at tispen er skutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Tenkte jeg skulle se den i morgen. Er vel om ulvene som bor ikke så langt unna her, så det gleder jeg meg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 10. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Ja det det var kjempespennende å se de filme ulvene steder jeg både har ridd og gått mange ganger !! :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts