lapphundjenta Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Jeg vurderer å bytte til Acana eller Orijen, ettersom jeg har lest mye positivt om begge merkene. Er det noen som vet om det er billigere å kjøpe det i Sverige? Helst om det er en dyrebutikk som ligger i nærheten av svinesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 De har det på Arken Zoo i alle fall. Jeg handler på butikken i Töcksfors, vet ikke om det er butikk i nærheten av Svinesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Er det grenser for hvor mye hundefor man kan ta inn til Norge (til privat bruk)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lapphundjenta Skrevet 5. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Okei, takk skal sjekke det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Er det grenser for hvor mye hundefor man kan ta inn til Norge (til privat bruk)? Det er ei kvote på til saman 10 kilo kjøt, kjøtvarer, ost og fôrvarer når du reiser til Noreg frå eit anna EØS-land. Denne grensa på 10 kilo gjeld ikkje hunde- og kattemat, berre anna dyrefôr. Ut over kvota er det verdigrensa som avgjer kor mykje matvarer du kan handle utan å betale norske avgifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Det vil altså si 3000kr hvis man reiser på dagstur, og 6000kr hvis man er ute av landet i mer enn 24 timer - eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Er det grenser for hvor mye hundefor man kan ta inn til Norge (til privat bruk)? Har ikke sjekka ut, jeg bor så nærme grensa at jeg kan da dit akkurat når det passer. Men de gangene jeg har blitt stoppet i tollen og jeg har sagt at jeg har kjøpt hundemat har de ikke spurt noe nærmere i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Det vil altså si 3000kr hvis man reiser på dagstur, og 6000kr hvis man er ute av landet i mer enn 24 timer - eller hva? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Det er ei kvote på til saman 10 kilo kjøt, kjøtvarer, ost og fôrvarer når du reiser til Noreg frå eit anna EØS-land. Denne grensa på 10 kilo gjeld ikkje hunde- og kattemat, berre anna dyrefôr. Ut over kvota er det verdigrensa som avgjer kor mykje matvarer du kan handle utan å betale norske avgifter. Takk Man får jo ganske mye hundefor for 3000 eller 6000 kroner. Det ante meg at det ikke kunne gå inn under de 10 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbister Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 De har (hadde?) det hos MyOne på Nordby, men en stund siden jeg var der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 MyOne har Acana.Den andre dyrebutikken har Orijen ihvertfall, men der var det faktisk dyrere enn den lokale dyrebutikken her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lapphundjenta Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 MyOne har Acana. Den andre dyrebutikken har Orijen ihvertfall, men der var det faktisk dyrere enn den lokale dyrebutikken her... Her fant jeg 13 kg Acana til 635,- og Orijen til 848,- er det da dyrere i Sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Her fant jeg 13 kg Acana til 635,- og Orijen til 848,- er det da dyrere i Sverige? Jeg betaler ca 780 kr for Orijen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts