Malinka Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Jeg har fått en ekstraregning på en del tusen for å få bilen EU-godkjent, så jeg måtte trekke meg Men neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Jeg har fått en ekstraregning på en del tusen for å få bilen EU-godkjent, så jeg måtte trekke meg Men neste år Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Æsj... Ja! Jeg syns det snart er på tide at jeg får en tlf fra Hamar, slik at jeg slipper å prioritere Men vi kan ta en tur i de dype skoger i Hedmarken i påsken? Jeg er jo i området da, som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Ja! Jeg syns det snart er på tide at jeg får en tlf fra Hamar, slik at jeg slipper å prioritere Men vi kan ta en tur i de dype skoger i Hedmarken i påsken? Jeg er jo i området da, som vanlig Jeg kan godt ringe deg fra Hamar når jeg er på jobb, jeg altså... men det var kanskje ikke en SÅNN telefon du ønsket deg . Men tur i påsken er vi definitivt med på altså . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Jeg kan godt ringe deg fra Hamar når jeg er på jobb, jeg altså... men det var kanskje ikke en SÅNN telefon du ønsket deg . Men tur i påsken er vi definitivt med på altså . :lol: ikke akkurat nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 :lol: ikke akkurat nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Jeg har fått en ekstraregning på en del tusen for å få bilen EU-godkjent, så jeg måtte trekke meg Men neste år Æsj så kjedelig! Neste år satser jeg på å bli med igjen også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Æsj så kjedelig Malinka Men en annen gang! (eller Siri kan ringe fra Hamar, men det er kanskje ikke så snilt å utgi seg som annet enn Siri da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts