jaktlykke Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Halvbroren til Storm flyttet til Norge for et par uker siden. Han er finskoppdrettet og omregistreringspapirene er sendt til NKK. Om et par uker skal det være utstilling i Nordhordland Hundeklubb og eierne lurer på om valpen kan delta der? Eller må han vente til han er omregistrert? Det er jo valpeshow og han stiller i 4-6 mnd og resultatene er uoffisielle så jeg tenker kanskje at det ikke gjør noe? Han er vaksinert og stamtavla har han men han er altså enda ikke blitt norsk ...? Veldig glad om noen kan svare da fristen for utstillingspåmelding går ut om noen dager. Siter
Shlush Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Valper trenger ikke være reg nkk på valpeshow :-) Siter
jaktlykke Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Å så kjekt! Da kan de bare melde ham på og fylle i regnr og resten av opplysningene? Siter
Malamuten Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Jeg har ihvertfall stilt valp som ikke var om reg, om jeg hadde flaks eller om det er lov aner jeg ikke, meldte ihvertfall bare på som vanlig. Siter
Siri Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Å så kjekt! Da kan de bare melde ham på og fylle i regnr og resten av opplysningene? Bare å melde på - trenger ikke regnr heller mener jeg. Siter
Shlush Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Bare å melde på - trenger ikke regnr heller mener jeg. Man melder på som ureg valp mener jeg :-) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Da jeg har stilt mine på valpeshow har de ikke trengt regnr Siter
jaktlykke Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Supert Tusen takk for kjappe svar! Siter
Zitka Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Valpeshow er uoffisielt.. Så faktisk kan man komme me en hund som aldri kommer til å få papirer og stille ut der også Den bør ligne på rasen sin da, vel og merke Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Aussieglis Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Mener å huske My ble stilt som valp før hun ble omregistrert til NKK fra SKK. Siter
Siri Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Den bør ligne på rasen sin da, vel og merke Trenger jo ikke ligne en gang . 1 Siter
jaktlykke Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Da har jeg hjulpet eieren med påmelding så nå kan Kayak delta på valpeshow Siter
Zitka Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Trenger jo ikke ligne en gang . Nei, den trenger ikke.. Men dårlig tegn hvis sommern må spørre hvilken rase du har liksom Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Zitka Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Nei, den trenger ikke.. Men dårlig tegn hvis sommern må spørre hvilken rase du har liksom Sent from my iPhone using Tapatalk Dommern! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Siri Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Nei, den trenger ikke.. Men dårlig tegn hvis sommern må spørre hvilken rase du har liksom Det skjer nok antakelig oftere enn man skulle tro . Det er slike hunder som får høre "Hyggelig familiehund"... da vet man at man kanskje ikke har noen videre karriere i ringen 1 Siter
Zitka Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Det skjer nok antakelig oftere enn man skulle tro . Det er slike hunder som får høre "Hyggelig familiehund"... da vet man at man kanskje ikke har noen videre karriere i ringen Hæh??!!! Så når du mener jeg fikk det på kritikken min at jeg kan bare gi opp?!! haha Neida Det er faktisk ikke noe jeg har fått.. Mye annet da dog, feks "trenger mer disiplin".. Men det vakke på valpeshow da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Siri Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Skrevet 4. Februar 2015 Hæh??!! Så når du mener jeg fikk det på kritikken min at jeg kan bare gi opp?! haha Neida Det er faktisk ikke noe jeg har fått.. Mye annet da dog, feks "trenger mer disiplin".. Men det vakke på valpeshow da Jepp - da kan du bare putte bikkja i bakgården og glemme hele greia . Jeg har skrevet det en del ganger på kritikker fra valpeshow - men det var for en bestemt dommer da . Siter
Zitka Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Skrevet 4. Februar 2015 Jepp - da kan du bare putte bikkja i bakgården og glemme hele greia . Jeg har skrevet det en del ganger på kritikker fra valpeshow - men det var for en bestemt dommer da . Haha såpass.. Stakkars valpeeiere.. Men de trodde vel sikkert at det var positivt ment Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Siri Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Skrevet 4. Februar 2015 Haha såpass.. Stakkars valpeeiere.. Men de trodde vel sikkert at det var positivt ment Hahahaha, eierne var helt sikkert fornøyde de ja . Siter
Zitka Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Skrevet 4. Februar 2015 Hahahaha, eierne var helt sikkert fornøyde de ja . Kjempe mentalitet! Dommern synes det var en fantastisk familiehund Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts