Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei =) eg er på utkikk etter en hybel i Bergen der eg kan bo med hunden min.

Kan betale maks 7500,-

hunden er en hann på snart 4 år, Blanding av Pointer og Labrador, veldig snill gutt =)

Skrevet

Vet ikke om noen, men sikkert lurt å skrive hvor i landet du ønsker å leie :)

Også kan det være lurt å legge ut en annonse selv på finn.no, vet mange med hund har fått leie på den måten.

• Like 1
Skrevet

Vet ikke om noen, men sikkert lurt å skrive hvor i landet du ønsker å leie :)

Også kan det være lurt å legge ut en annonse selv på finn.no, vet mange med hund har fått leie på den måten.

står deg ikke Bergen? :)

takk skal du ha :)

Skrevet

står deg ikke Bergen? :)

takk skal du ha :)

Hehe, sorry, leste litt fort (leste den flere ganger, men må glatt ha hoppet over det).

Er det viktig at det er i Bergen sentrum,eller kan litt utenfor være av interesse? Bodde på Os med hund, litt lettere å finne noe der følte jeg. Tar vel ca 40-50min inn til byen. Nå bor jeg i Nordhordland, med lov til hund, det tar vel ca 1t med bil til byen. Så om ikke sentralt er veldig viktig ville jeg også sjekket området rundt Bergen :)

Skrevet

Legg inn egen annonse på Finn og Hybel.no. Gjorde det for senest fire måneder siden (dog i en annen by), og fikk umiddelbar respons fra flere. Majoriteten av de hadde ikke engang annonse liggende ute selv.

• Like 1
Guest Liquorice
Skrevet

Sier som flere andre her, legg ut annonse på finn.no :) Fikk mange henvendelser på den måten.

Skrevet

han er veldig glad i å passe på hjemmet så bokolektiv er ikke den beste ideen har prøvd før men vi måtte bare flytte hjem til mamma igjen.. så jeg er nødt til å ha noe med egen inngang.. der han kan bevege seg fritt å snuse på hvert eneste hjørne xD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Min golden (jakt) røyter bare to ganger i året, men de vanlige goldene jeg vokste opp med røyta helt sykt mye😅 Ellers er de veldig fine hunder, så lenge de får brukt hodet nok. 
    • Jeg har min med på trening i all slags vær, og da kan det fort bli timer i bilen. Men ved å parkere i skyggen (hvis mulig), silvershade duk og alle vinduer åpne pluss glippe på bagasjerommet (med krok) så er det alltid behagelig i bilen, selv i 30 varmegrader. 
    • Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...