Gå til innhold
Hundesonen.no

Det snør, det snør!!!

Renate A

Recommended Posts

Skrevet

Som det har gjort i resten av landet så har det snødd i mengder her også.

Når vi stod opp idag tidlig var det på med kjeledress for meg og dekken for Chicka og ut i snøen og leke. =D> Banana

sno02.jpg

Chicka har vært og bommelom, høye brøytekanter gitt.

sno01.jpg

Nesten ned snødd og brøyter seg frem.

sno03.jpg

Se og nyt!! Chicka har begynt å galoppere på tur, hun blir bedre og bedre!!! :D Banana

sno04.jpg

Nesten ned snødd og spiser snø...er ikke retriver blanding for ikke noe.

sno06.jpg

Full fart, Chicka passer på at kobbelet er med, flink pike!! :D

sno05.jpg

Nydelige, vakre, goe jenta mi Love :iloveu:

Skrevet
Så søt hun var. Ser ut som hun koser seg. :D

Ja Polar hunden i hun kommer virkelig frem i hun når det kommer snø og kulde, kunne vært ute hele dagen om det var opptil hun. :wink:

Skrevet
Chicka må skynde seg å bli helt frisk slik at hun kan nusse litt på Loke snart..Hun er så skjønn :D

Ja hun øver og øver..og etter at jeg hvisket i øret hennes at jeg hadde ordnet en date med en høy mørk en så begynnte hun jammen å galoppere på tur gitt. :D =D>

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...