Gå til innhold
Hundesonen.no

Et slags hjertesukk..


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

Håper virkelig det går bra! God bedring til Juba. :clover:

Skummelt å høre at det kan være så alvorlig å få kennelhoste, da jeg ønsker mynder i fremtiden selv. Trodde det var svært sjeldent at eldre hunder ikke har hatt dette minst en gang i livet, da det jo kan sammenliknes som influensa for oss.

Er skummelt med myndene, de består jo omtrent bare av lunger og lang nese :P Vi har hatt det i flere omganger på våre, men lille Juba er bare 7 måneder, så han har ikke hatt det før.

At hunder er vaksinert, betyr ikke at de ikke kan få kennelhoste, det er greit å huske det og, kanskje.

God bedring til Juba!

Neida, det vet jeg så altfor godt. Alle mine ble vaksinert før innendørssesongen.

Og takk. Juba er heldigvis litt bedre i dag. Nå venter vi på CT av lungen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper, HÅPER inderlig at Jubaluba snart er på sine lange bein igjen og springer galemattias i skogen.

Heldigvis er jeg forskånet fra kennelhoste på mine. Har kun hatt det en gang i mitt myndeliv, men de ble direkte eksponert for syke hunder. Valpene, 6 mnd, hostet 1/2 dag, de voksne 4-5 dager. Ingen av dem var "syke".

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...