Kristin_nord Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Etter ett veldig humpete år, 2014, har jeg bestemt meg for at i år skal alt endres. Og jeg gir det da en god start med min nye staffordshire Bull terrier :-) Han skal hete Meeko. Jeg henter han i morgen og gleder meg til å få en ny hverdag igjen. Han er vel som staffer flest, og tro meg, det kommer til å flomme over av bilder her i denne tråden ;-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Lykke til med henting, han ser søt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 15. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Tusen takk :-) blir stor stas, og krysser fingrene for 0 sykdom :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Så gøy, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 15. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Tusen takk :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Gratulerer Gleder meg til bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 15. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Tusen takk :-) kommer nok bilde i morgen :-P det nyeste jeg har er 5 uker, så har forandret seg litt og blitt en klump på 4 kg ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Gratulerer, og masse lykke til jeg ser ikke bildet jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troika-09 Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Gratulerer så mye med den skjønne tassen Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Gleder meg til å se bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Gratulerer, og masse lykke til jeg ser ikke bildet jeg da.. Bare jeg som har snoket på face Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Bare jeg som har snoket på face Haha, åjaa sliter litt med å se en del bilder på sonen, så trodde det skjedde her også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 18. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Fredag gikk med til utforskning, og soving. Han var veeldig rolig. Sovna i buret når vi skulle legge oss. Var oppe igjen en liten tissetur 0630.. Og sov videre.. I går våknet han mer til liv. Skikkelig gladgutt med ramp tendenser. Og var ute en tur i genser, siden det var litt kaldt. Og i natt sov han gjennom hele natta I dag har vi spist, lekt og sovet sammen på sofaen. (jeg er vanskelig å holde liv i når en hund ligger å snorker meg i øret) så har vi hatt besøk, det var slitsomt så han sover litt igjen. Helt avhengig av å ligge inntil meg *smelte*Bildet er fra uteturen i går 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Skjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Naw 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Deilig liten! Nyt tiden, snart blir han en piraja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Aww 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Gratulerer, så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 18. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Tusen takk alle sammen Deilig liten! Nyt tiden, snart blir han en piraja Blir piraja? Han er en piraja :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Nyydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2015 Søøøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Åå, så nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 17. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Ærre mulig å være så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts