xxx12345 Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Artig lesing http://www.vg.no/forbruker/dyrene/ny-studie-hunder-blir-gladere-naar-de-er-med-mennesker/a/23374620/ "Forskning har lenge bekreftet at det å ha husdyr gjør oss lykkeligere og gir oss bedre helse. Nå kan ny forskning tyde på at kontakten har tilsvarende effekt på dyrene." 6 Siter
Tekopp Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Spennende! Tidligere forskning har vel vist at hunder får utløst samme hormon som mennesker når man koser på de (oxytocin), så de får samme godfølelse som vi får av kos. Men jo mer forskning på slikt, jo bedre 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Klart de blir! Nå gleder jeg meg ekstra til å komme hjem til sirkusjentene mine! 2 Siter
Gjest Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Skrevet 15. Januar 2015 Ja jeg tror ikke det hadde hatt så positiv effekt som det har om det ikke var gjensidig, men veldig hyggelig lesning! Kjærlighet! Siter
Recommended Posts