Gå til innhold
Hundesonen.no

Lek med andre hunder


Sona
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo omplasseringshund og har ikke hatt henne så lenge, så jeg lærer stadig nye ting om henne :wub: . Vi har møtt en del hunder på tur i det siste og hun er stort sett passe interessert i å hilse på disse. Møtene går som regel greit, spesielt dersom begge er løse, men det skjer liksom ikke så mye mer. Hun vil bare hilse kort og så vil hun gå videre. Dersom den andre hunden inviterer til lek, stiller min seg ved meg og vil heller at jeg skal kaste ball eller finne på noe annet artig, eller så sier hun ifra om at den andre må roe seg kraftig ned. Hun elsker jo å løpe og leke med meg, så hadde ønsket at hun kunne finne glede i å leke med andre hunder (jeg løper jo ikke særlig fort :P ). Synes ikke jeg ser noen særlig forskjell ang. kjønn eller alder på den fremmede hunden, ser ut som hun har omtrent like grei kjemi med alle (unntatt fremmede som bråker i bånd, da svarer hun). Jeg vet ikke om hun hadde faste kompiser hos forrige eier.

Leker din hund med fremmede hunder eller helst med faste lekekamerater? Er det noen hunder som bare ikke er interessert i å leke med andre? Bør jeg helst finne oss noen faste turkamerater og se om de finner tonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...