Gå til innhold
Hundesonen.no

Hotell i Oslo som ikke koster skjorta? (tillatt med hund)


Taz
 Share

Recommended Posts

På mandag skal jeg (og en kompis) til Oslo med Minion, da hun skal undersøkes av Peder Haaland hos Anicura Dyresykehus.
Siden det er en så pass lang kjøretur (og det en sjanse for operasjon), så må vi overnatte i Oslo.
Har søkt litt rundt på hotell, men det er ganske stive priser i Oslo, og håpte kanskje det var noen her inne som vet om et OK hotell til en OK pris? :)

Må ikke være i Oslo, kan være nedover mot Drammen også. Eller litt utenfor Oslo andre veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellet på Letohallen. Er jo litt utenfor andre veien da, men rimelig og tillatt med hund.

Har hotellet noe navn? Eller bare leter jeg etter Letohallen på kartet? :P

Edit: Koster det noe ekstra med hund?

Endret av Taz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla

På mandag skal jeg (og en kompis) til Oslo med Minion, da hun skal undersøkes av Peder Haaland hos Anicura Dyresykehus.

Siden det er en så pass lang kjøretur (og det en sjanse for operasjon), så må vi overnatte i Oslo.

Har søkt litt rundt på hotell, men det er ganske stive priser i Oslo, og håpte kanskje det var noen her inne som vet om et OK hotell til en OK pris? :)

Må ikke være i Oslo, kan være nedover mot Drammen også. Eller litt utenfor Oslo andre veier.

Oslo Hotel Apartments. Sentralt, koster 499,- og hund er lov. Comfort Hotel på Youngstorget er også billig. Gardermoen ligger strengt tatt ikke i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Hotel Apartments hadde ikke noe ledig den dagen vi er der.
Comfort Hotel Xpress, det blir ikke noe dyrere hvis vi møter opp og booker et rom? (altså ikke forhåndsbestille)
Og de har tillatt med hund? Koster hund noe ekstra?

Per nå så vet jeg ingenting om hva som skjer. Det kan være at hun kun trenger den konsultasjonen og at vi er ute derfra innen 1 time, eller at han vil ta en CT (fortsatt ikke mange timene) eller en operasjon.
Tar det bare 1 time og vi er ute derfra, så er det dumt å måtte vente 6 timer på innsjekk. Da kan det være vi vil kjøre hjemover og finne hotell på veien, og litt dumt å ha forhåndsbooket et rom i Oslo da. :P
Så mest ideelt hadde jo vært hvis det var ledig en plass hvor de ikke tok noe ekstra for drop-in.


Olympiatoppen Sportshotell så også ut som et greit alternativ. :) (slipper man å kjøre inn i sentrum av Oslo! :frantics: )
Du vet vel ikke tilfeldigvis om de tar ekstra for hund og om det er tillatt?

Mumle Mu: Tusen takk for tilbud om assistanse ved behov. :flowers::ahappy:

Gråtass: Er dessverre ikke OBOS medlem, tror ikke kompisen min er det heller.

Edit: Så nå at det står "dyrevennlig" på Comfort Hotel Xpress. :P

Endret av Taz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Hotel Apartments hadde ikke noe ledig den dagen vi er der.

Comfort Hotel Xpress, det blir ikke noe dyrere hvis vi møter opp og booker et rom? (altså ikke forhåndsbestille)

Og de har tillatt med hund? Koster hund noe ekstra?

Per nå så vet jeg ingenting om hva som skjer. Det kan være at hun kun trenger den konsultasjonen og at vi er ute derfra innen 1 time, eller at han vil ta en CT (fortsatt ikke mange timene) eller en operasjon.

Tar det bare 1 time og vi er ute derfra, så er det dumt å måtte vente 6 timer på innsjekk. Da kan det være vi vil kjøre hjemover og finne hotell på veien, og litt dumt å ha forhåndsbooket et rom i Oslo da. :P

Så mest ideelt hadde jo vært hvis det var ledig en plass hvor de ikke tok noe ekstra for drop-in.

Olympiatoppen Sportshotell så også ut som et greit alternativ. :) (slipper man å kjøre inn i sentrum av Oslo! :frantics: )

Du vet vel ikke tilfeldigvis om de tar ekstra for hund og om det er tillatt?

Mumle Mu: Tusen takk for tilbud om assistanse ved behov. :flowers::ahappy:

Gråtass: Er dessverre ikke OBOS medlem, tror ikke kompisen min er det heller.

Edit: Så nå at det står "dyrevennlig" på Comfort Hotel Xpress. :P

Jeg googlet Olympiatoppen, og det ser ut som det er lov med hund. Tidligere var det sånn at alle kunne bestille rom selv om det er et sportshotell (for utøvere), så det er verdt å prøve. T-banen går rett ved siden og tar ca 15 minutter til sentrum. Du får havregrøt til frokost også, sikkert :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla

@Taz

Ring hotellet og forklar situasjonen. Sjekk på hotels.com hva de tar den aktuelle natten og spør om det er mulig å reservere rom selv med mulighet for avbestilling samme dag. Hvis de har mye ledig er det jo ikke vits å reservere, det er uansett en upopulær ukedag.

Tillatt med dyr på Comfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...