Kristin_nord Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Jeg henter i januar en liten staffebebis. En liten hannhund klump. Men jeg har verdens dårligste fantasi når det gjelder navn. Har hittil en tanke, mikke. Men jeg vil gjerne ha forslag. Det kan ikke være menneske navn eller ett standard hundenavn som man finner overalt. Han er fra ett h kull så navn på H hadde vært ett pluss Siter
Rocket Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Hallo og velkommen til sonen, og gratulerer med en liten valpis! Jeg er ikke så god på navneforslag, men here it goes. Nilus Linus Lotto Frost Fres Boo Fluffy Pondus Strider Lego Caro Kahn Happy Sveisan Kito Frikk Toro Taco Tito Marvel Marbles Kermit Drops Heike Heffalompen Heros Hades Hamlet Hamon Hannibal Hari Hawa Hit Her Hei Hobbit Hagl 1 Siter
Justisia Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Hallo og velkommen til sonen, og gratulerer med en liten valpis! Heffalompen Heffalompen 2 Siter
Kristin_nord Skrevet 1. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2015 Har også tenkt litt på amigo, siden det betyr venn.Men må få godkjennelse av min far som nekter å passe hund med feil navn. :-P og han er glad i staffer! 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Skrevet 1. Januar 2015 Homie Hipster Hyper Høvding Hulk Hardy Hachiko Hooch Hatch Hamlet Hennessy Siter
AnnChristin Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Skrevet 1. Januar 2015 Har også tenkt litt på amigo, siden det betyr venn. Men må få godkjennelse av min far som nekter å passe hund med feil navn. :-P og han er glad i staffer! Kjenner allerede enn Amigo staff, to faktisk, så mye brukt :-D Siter
Kristin_nord Skrevet 1. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2015 Kjenner allerede enn Amigo staff, to faktisk, så mye brukt :-D Neii, så kjedelig :-P jeg tenker meg jo totalt blå på navn. :-P Siter
Teserere Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Skrevet 1. Januar 2015 Hugo! Hvor skal du hente fra? 1 Siter
Kristin_nord Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Hugo! Hvor skal du hente fra? Jeg skal hente fra stavenstaff :-) Siter
Kristin_nord Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Her er lille navneløs :-) 6 Siter
Kristin_nord Skrevet 3. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Da har lille fått navn, Meeko :-) 1 Siter
Kristin_nord Skrevet 3. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Farlig søt, har på følelsen det blir mange litt for søte blikk i tiden fremover ;-) Siter
Recommended Posts