Anette Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Får ikke til chatten jeg heller du har ikke nok innlegg trenger 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Blir det noen løsning på dette med særnorske bokstaver? Har ikke så lyst til å bytte nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Blir det noen løsning på dette med særnorske bokstaver? Har ikke så lyst til å bytte nick Det står på lista over ting som må gjøres. Nå er all fokus på å få fjernet spam fra serveren og tetta igjen evt. hull hackerne har kommet seg gjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Det står på lista over ting som må gjøres. Nå er all fokus på å få fjernet spam fra serveren og tetta igjen evt. hull hackerne har kommet seg gjennom. Det forstår jeg veldig godt. Så lenge det er på lista så er jeg fornøyd jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts